فصل سوم سریال Descendants با بازیگران اصلی خود سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود

17 February 2018 - 20:58

در طول نمایش فیلم اصلی Zombies در شبکه دیزنی، اعلام شد که Descendants 3 پخش خواهد شد. داو کامرون (Dove Comeron) که در دو فصل اول بازی کرده، در حالی که سریال درباره فرزندان تبهکاران دیزنی است، در جنگل قدم می‌زند و پدرش را می‌بیند. کامرون، سوفیا کارسون (Sofia Carson)، کامرون بویس (Cameron Boyce)، بوبو استورات (Booboo Stewart)، میشل هپ (Mitchell Hope) و چاینا آن مک‌کلین (China Anne McClain) به سری سوم برگشته‌اند و کنی اُرتگا (Kenny Ortega) تهیه کننده اجرایی، فیلم‌بردار و کارگردان است و سارا پاریوت (Sarah Parriott) و جوسان مک‌گیبون (Josann McGibbon) نویسندگان سریال هستند. تولید این سریال در ونکوور آغاز شده و تابستان ۲۰۱۹ پخش می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

گری مارش (Gary Marsh) مدیر و رئیس بخش خلاقیت دنیای گسترده شبکه‌های دیزنی، اظهار داشت: با افزوده شدن مورد جدیدی به دارایی‌های میراثی دیزنی، جهان Descendants بیشتر کلاسیک شده است. خوشحالیم که تیم خلاقی که این پدیده جهانی را ساخت وارد عمق شخصیت‌ها و دنیایی که از آن می‌آیند، شده است.

در سری دوم Descendants، داو کامرون در نقش مال، کامرون بویس در نقش کارلوس، سوفیا کارسوت در نقش اوی، بوبو استورات در نقش جی و میشل هپ در نقش کینگ بن ظاهر شدند و تبهکاران جدید چاینا آن مک‌کلین در نقش یوما، دختر یورسلا، توماس دارتی (Thomas Doherty) در نقش هری، پسر کاپیتان هوک، دیلان پلی‌فر (Dylan Playfair) در نقش جیل پسر گاستون، و آنا کاثکارت (Anna Cathcart) در نقش دیزی دختر ناخواهری سیندرلا؛ دریزلا و نوه‌ی دختری نامادری خبیث او، لیدی ترمین بازی می‌کنند. برنا دامیکو (Brenna D’Amico) در نقش جین، دختر مادر خوانده فری، ملانی پاکسون (Melanie Paxson) در نقش مادر خوانده فری، دایان دوان (Dianne Doan) در نقش لانی دختر مولان، جدیدیا گوداکر (Jedidiah Goodacre) در نقش چاد پسر سیندرلا، زاکاری گیبسون (Zachary Gibson) در نقش داگ پسر دوپی، کیگان کانر ترسی (Keegan Connor Tracy) در نقش بل و دن پاین (Dan Payne) در نقش دیو نقش آفرینی کردند.

کنی اُرتگا، کارگردان برنده جایزه امی و DGA، کارگردان، تهیه کننده اجرایی و فیلم‌بردار سری دوم بود. وندی جافت (Wendy Japhet) نیز تهیه کننده اجرایی فیلم است. سارا پاریوت و جوسان مک‌گیبون که جایزه WGA سال ۲۰۱۶ را برای این سریال بردند، سری دوم را نوشته و تهیه کنندگان اجرایی آن نیز بودند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.