اولین تریلر رسمی انیمه‌ی Layton Mystery Detective Agency: Kat’s Mystery-Solving Files منتشر شد

18 February 2018 - 18:19

وبسایت رسمی انیمه‌ی Layton Mystery Detective Agency: Kat’s Mystery-Solving Files اولین تریلر این انیمه را به نمایش گذاشت. این انیمه اقتباسی از سری بازی محبوب و دوست داشتنی Professor Layton است. در این تریلر تاریخ دقیق عرضه‌ی این انیمه که هشتم آوریل است، مشخص شد و قرار است این انیمه از شبکه‌ی فوجی و چند شبکه‌ی دیگر به نمایش گذاشته شود. پخش این انیمه به صورت هفتگی و در روز‌های شنبه خواهد بود. در انتها متن تریلری که از این فیلم منتشر شده است را برای شما عزیزان قرار دادیم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خواننده و بازیگر ژاپنی، تسوباسا ایمای (Tsubasa Imai) صداپیشگی شخصیت مهمان این انیمه را که Simon دارد، برعهده خواهد داشت و این اولین باری است که ایمای به صداپردازی شخصیتی انیمه‌ای می‌پردازد.

محوریت قسمت اول این انیمه شخصیت Simon است، او شخصی انگلیسی است که همراه همسر و دو فرزندش به خانه‌ای که به تازگی خریداری کرده‌اند، می‌روند ولی دیری نمی‌گذرد که همسر و دو فرزند او ناپدید می‌شوند و او برای حل این مشکل به دفتر بازرسی لایتون مراجعه می‌کند تا بتواند آن‌ها را پیدا کند.

کانا هانازاوا (Kana Hanazawa) صداپیشگی شخصیت اصلی داستان یعنی کاتریلا را برعهده دارد کسی که صداپردازیش در بازی برعهده‌ی کاسومی آریمورا (Kasumi Arimura) بوده است. جوروتا کوسوگی (Juurouta Kosugi) در نقش Sherl، کیوسوکه ایکدا (Kyousuke Ikeda) در نقش Noah Montoir و یوهی تادانو (Youhei Tadano) در نقش Darjeeling Aspoirot صداپیشگی می‌کنند.

ماجرای این انیمه بر اساس بازی Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy است که توسط شرکت Level 5 ساخته شده و تمرکز داستان نیز بر روی شخصیت کاتریلا است که در واقع دختر پروفسور لایتون مشهور است.

رویداد‌های انیمه همانند بازی آن در شهر لندن رخ می‌دهد و شخصیت‌های اصلی آن کاتریلا و سگ سخن‌گویش که شرل نام دارد، هستند.

خالق این مجموعه مدیر اجرایی شرکت Level 5 یعنی آکیهیرو هینو (Akihiro Hino) است. کارگردانی این فیلم نیز توسط سوسومو میتسوناکا (Susumu Mitsunaka) انجام گرفته و یوکو تاکادا (Yoko Takada) طراحی شخصیت‌های انیمه را برعهده دارد.

منبع: animenewsnetwork

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.