کوین فیج: «پلنگ سیاه» بهترین فیلم دنیای سینماتیک مارول است!

19 February 2018 - 19:41

کوین فیج (Kevin Feige) اعتقاد دارد که Black Panther «پلنگ سیاه» بهترین فیلم دنیای سینماتیک مارول تا الان است. هنگامی که استودیو مارول شروع به کار کرد، کوین فیج مسئول رسیدگی به امور شد. به لطف دیدگاه و آینده‌نگری او، دانش عناصر اصلی و توانایی او برای ساخت مواردی منحصر به فرد، دنیای سینماتیک مارول دهمین سال تاسیس خود را امسال جشن می‌گیرد. این جشن در امسال برای دنیا بسیار مهم است. بله، تانوس (Thanos) در نهایت به جنگ با تمام ابرقهرمانان دنیای سینماتیک مارول می‌آید، اما «پلنگ سیاه» امسال کار خود را آغاز کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

باری دیگر استودیو مارول فیلمی ساخت که در Rotten Tomatoes مورد تایید قرار گرفته است. این فیلم همچنین یکی از فیلم‌هایی است که خیلی در موردش صحبت شده است و خیلی پیش بینی در مورد آن صورت گرفته است. اگر به آمار خیره کننده‌ی پیش فروش بلیط‌های «پلنگ سیاه» نگاهی بیندازیم، متوجه عظمت این فیلم خواهیم شد. همچنین آمار این فیلم در باکس آفیس نیز منعکس کننده‌ی موضوع است.

ABC News با افراد زیادی که درگیر فیلم «پلنگ سیاه» بودند از جمله کوین فیج صحبت کرده است. در این مذاکره، فیج افکارنهایی اش درمورد این فیلم و واکنش‌های رایان کوگلر (Ryan Coogler) کارگردان فیلم را نیز مشخص کرد.

هنگامی که این فیلم تمام شد من به رایان نگاه کردم و گفتم: این بهترین فیلمی بود که تا به حال ساخته‌ایم.

نباید تعجب آور باشد که فیج از محصول نهایی خوشحال باشد، اما این حجم از تحسین کمی تعجب آور است. او اساسا نباید فیلم‌هارا برای فروش بلیط بسازد. در حالی که همه موافق این نیستند که «پلنگ سیاه» بهترین فیلم است (همچنین برای ایستادن در این جایگاه به زمان بیشتری نیاز دارد) اما فیج نیز تنها کسی نیست که این نظر را دارد.

هنگامی که صحبت از بهترین فیلم دنیای سینماتیک مارول می‌شود، گزینه‌های دیگری نیز به روی میز می‌آیند. هر دو فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین فیلم‌های Avengers «انتقام جویان» و Iron Man «مرد آهنی» و Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نیز هر کدام می‌توانند بسیار حائز اهمیت باشند. همچنین Ant-Man «مرد مورچه‌ای» نیز می‌تواند در لیست بهترین‌‌ها قرار گیرد اما نه در بالای لیست، چرا که جنبه‌ی طنز آن بسیار بالا بود. «پلنگ سیاه» از چندین جهت بهترین ترکیب از تعدادی فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول است. شخصیت ضد قهرمان خوب،‌ بازیگران فوق ستاره، زیبا بنظر رسیدن، صحنه‌های اکشن خیره کننده، مقدار متناسب طنز و درام، و بسیاری موارد از این دست، فیلم را برجسته کرده است. همانطور که دنیای سینماتیک مارول پیش می‌رود، هنوز برای فیج و استودیو زمان کافی برای ساخت فیلمی بهتر نیز وجود دارد. اما جدای از آن، «پلنگ سیاه» یک فیلم خوب برای بهترین بودن است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.