ساختن ریبوت از فیلم‌های «تبدیل شوندگان» اتفاق نخواهد افتاد

20 February 2018 - 11:27

علی‌رغم گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد که در نهایت از فیلم‌های فرانچایز Transformers «تبدیل شوندگان» ریبوت ساخته نخواهد شد. باور اینکه بیش از یک دهه است که این ربات‌ها کار خود را شروع کرده‌اند،‌ سخت است. «تبدیل شوندگان» در ماه ژوئیه‌ی سال ۲۰۰۷ اکران شد و با یک باکس آفیس غیر منتظره روبرو شد. این فیلم بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش رفت. درست مثل این بود که یک فرانچایز قدرتمند متولد شده است و مایکل بی (Michael Bay) کارگردان تبدیل شوندگان و دستیارانش، چهار فیلم از آن را طی کمتر از ۱۰ سال ساختند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کیفیت دنباله‌های «تبدیل شوندگان» منعکس کننده‌ی میزان تلاش آنان در ساخت فیلم‌ها بود اما علی‌رغم عملکرد ضعیف فیلم‌های «تبدیل شوندگان» در جلب نظر منتقدان، ( آنها در سایت روتن تومیتوز تنها ۲۹ درصد امتیاز گرفتند)، در باکس آفیس به خوبی عمل کردند. فرانچایز‌هایی که با ۵ فیلم در حدود ۴٫۳ میلیارد دلار کسب می‌کنند، اغلب کنار گذاشته نمی‌شوند، بنابراین استودیو پارامونت (Paramount) و هاسبرو (Hasbro) تمام تلاششان را برای برجسته کردن «تبدیل شوندگان» به کار بستند.

اتفاقات اخیر باعث شده است که آینده‌ی فرانچایز سوال برانگیز باشد. هرچند Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» تابستان گذشته شیرجه‌ای ناگهانی در باکس آفیس داشت و ما متوجه شدیم فیلم انفرادی Bumblebee «بامبل بی» با بودجه‌ی کمتری ساخته خواهد شد. همچنین نمایندگان استودیو هاسبرو اذعان کردند که دنباله‌ی بلاک باستر«تبدیل شوندگان» پس از اکران «بامبل بی» پخش می‌شود. با این حال Bleeding Cool گزارش می‌کند که مدیر عامل «تبدیل شوندگان» ایده‌‌ی ساخت ریبوت از فیلم‌ها را در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک رد کرده است.

این به نظر یک انکار رسمی نیست، اما خوب ساخت ریبوت هیچ وقت به طور رسمی تایید نشده بود. «بامبل بی» تا ماه دسامبر اکران نخواهد شد و تایید ساختن ریبوت می‌تواند تاثیر عمده‌ای بر روی عملکرد در باکس آفیس داشته باشد. اگر فرانچایز «تبدیل شوندگان» بخواهد دکمه‌ی راه اندازی مجدد داشته باشد، ما تا سال آینده از آن بی خبر خواهیم بود.

بسیاری از طرفداران دو آتشه‌ی «تبدیل شوندگان» معتقد هستند که ایده‌ی ساختن ریبوت می‌تواند بسیار خوب باشد، اما اگر بامبل بی در باکس آفیس خوب عمل نکند، آینده‌ی فرانچایز با مشکل مواجه می‌شود. نظر شما همراهان سینما گیمفا در مورد آینده‌ی این فرانچایز چیست؟ آیا فکر می‌کنید ساختن ریبوت از ٖآن می‌تواند کمکی به «تبدیل شوندگان» بکند؟ نظراتتان را با ما درمیان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.