رایان رینولدز تصاویری از Deadpool 2 در خیریه یک آرزو کن منتشر کرد

20 February 2018 - 15:33

از ولنتاین یک هفته‌ای گذشته اما رایان رینولدز (Ran Reynolds) هنوز با عکس‌های Make A Wish (یک آرزو کن) که ملاقات با Deadpool 2 بود، دل‌های زیادی را به دست می‌آورد. دنباله‌ی فیلم موفق Deadpool در ماه مه راهی سینماهای سراسر کشور می‌شود و در حال حاضر عوامل کار مشغول ضبط مجدد بعضی صحنه‌ها در ونکوور با عنوان کاری جدید Daisy هستند. این ضبط‌ مجدد چیز مهمی نیستند و فقط یک روش استاندارد برای فیلم‌های بزرگ است. بعد از دیدن تریلر این فیلم با عنوان Meet Cable و شنیدن حرف‌های راب لیفلد (Rob Liefeld) درباره علت به تاخیر افتادن اکران این فیلم، به نظر می‌رسد فاکس خیلی به موفقیت این فیلم امیدوار نیست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود فیلم‌برداری مجدد احتمالا عکس‌های پشت صحنه بیشتری برای طرفداران در راه است خصوصا که ستاره‌های Deadpool 2 در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال هستند. جاش برولین (Josh Brolin) نیز اعلام کرده که این فیلم‌برداری‌های مجدد در ویدئوهای اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند و رینولدر نیز در صفحه اینستاگرام خود عکس‌های تولد برولین را گذاشته و حالا این ستاره چند عکس بامزه جدید نیز اضافه کرده است. رینولدز ۹ عکس در صفحات شخصی خود در فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته که همگی مربوط به ملاقات مردمی موسسه یه آرزو کن و شریک کانادایی‌اش، موسسه آرزو کودکان، است. این تصاویر او را با بچه‌ها و خانواده‌هایشان نشان می‌دهند و رینولدز بعنوان یادگاری به این کودکان شمشیر ددپول هدیه داد.

مابقی پست رینولدز به سبک خاص ددپول است: ددپول حساب سرطان را رسید. خیلی‌ها با دیدن این پست اشک ریختند. رینولدز اولین ابر قهرمانی نیست که در کارهای خیریه برای خوشحال کردن کودکان بیمار شرکت می‌کند. بسیاری از ابر قهرمانان مارول با لباس‌های خاص خود به بیمارستان‌ها می‌روند مانند کریس پرت (Chris Pratt) که اغلب لباس Star-Lord را می‌پوشد و به ملاقات بیماران در بیمارستان‌ها می‌رود و کریس ایوانز (Chris Evans) نیز با لباس کاپیتان آمریکا این‌ کار را زیاد کرده است.

هر چقدر دیدن رینولدز در تریلرها و تبلیغات ددپول جالب باشد اما جالب‌تر دیدن او در قالب ابر قهرمان واقعی است که وقتش را با این کودکان می‌گذراند. همگام با دیگر بازیگرانی که این کارها را انجام می‌دهند، به راه انداختن کمپین خیریه و پول جمع کردن برای اهداف خوب، این افراد مطمئن می‌شوند که دیگران حواس‌شان به آن‌ها هست.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.