سریال سابرینا دنیای متفاوتی نسبت به سریال Riverdale دارد

20 February 2018 - 16:06

سریال تلوزیونی The Chilling Adventures of Sabrina امسال از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد اما انتظار دیدن هیچ یک ار شخصیت‌های محبوب Riverdale را نداشته باشید. بر خلاف چیزی که خیلی‌ها تصور می‌کردند، سریال سابرینا در دنیای Riverdale نخواهد بود و برخلاف اینکه تصور می‌شود این دو شهر کنار Sweet Water River باشند، این دو سریال کاملا با هم فرق دارند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Riverdale از وقتی از شبکه CW در سال ۲۰۱۷ آغاز به پخش کرد طرفداران زیادی بدست آورده است. حالا در فصل دوم این سریال، شاهد محبوبیت آن هستیم و حتی خبر ساخت اسپین‌آف آن هم منتشر شد. طرفداران کامیکس آرکی و شخصیت‌های آن پیوسته درباره Sabrina the Teenage Witch پرسیده‌اند و خیلی‌ها فکر می‌کردند او ستاره مهمان در یکی از قسمت‌های این سریال یا پایان فصل اول است. هیچ یک از این تصورات درست از آب در نیامد. کارگردان Riverdale، رابرتو آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) کار بهتری انجام داد.

سریال The Chilling Adventures of Sabrina به سفارش شبکه نتفلیکس به سرعت در حال انتخاب بازیگر است و کیارنان شیپکا (Kiernan Shipka) در نقش جادوگر نوجوان بازی می‌کند و لوسی داویس (Lucy Davis) نقش خاله هیلدا سابرینا را ایفا می‌کند. با توجه به اینکه سابرینا اسپین‌آف Riverdale است خیلی‌ها فکر می‌کردند شاهد کراس‌اور آن‌ها خواهند بود یا حتی شخصیت‌های Riverdale در قسمت آزمایشی سابرینا بازی می‌کنند. هرچند لی لی رینهارت (Lili Reinhart) بازیگر نقش بتی کوپر سریال Riverdale در مصاحبه با Vulture اعلام داشته که چنین اتفاقی نخواهد افتاد:

فکر کنم بتی فقط توی دنیای Riverdale باشه و قرار نیست کراس‌اوری اتفاق بیفته. به خاطر همین تصمیم گرفته شد این سریال واسه شبکه نتفلیکس ساخته بشه چون این دو سریال دنیاهای خیلی متفاوت و جدا از هم دارند. واقعا نمی‌دونم برنامه رابرتو برای سابرینا چیه یا چه بعدی از ماوراء طبیعه یا جادو در این سریال استفاده میشه. می‌دونم که این توی Riverdale اتفاق نمی‌افته. حداقل نه حالا. برای همین معنی نداره که این دو تا دنیا با هم تلاقی داشته باشن. من میگم منتظر بتی توی اون دنیا نباشید.

این روشن شدن موضوع شاید برای خیلی‌ها ناامید کننده باشد اما درست است. با اینکه Riverdale گاهی مسخره به نظر می‌رسد اما هنوز وارد قلمروی ماوراء طبیعه نشده است. دیدن ناگهانی این شخصیت‌ها در Greendale، محل زندگی سابرینا، و پذیرفتن جادو و ماوراء طبیعه که بدون شک اتفاق می‌افتند، کمی عجیب به نظر می‌رسد. اگر سابرینا بخواهد در Riverdale سرگردان شود و در رستوران کنار بتی، Jughead و دار و دسته‌شان بنشیند، می‌توانیم قبول کنیم او وقتی در Greendale است از نیرو‌های سیاه استفاده می‌کند؟

راحت می‌توان دید که همه چیز سر در گم کننده می‌شود برای همین شاید الان بهتر باشد آن‌ها از هم جدا نگه داشته شوند. گفته می‌شود سابرینا از شبکه CW پخش نخواهد شد اما به طرفداران Riverdale برای طرفداری آن در شبکه نتفلیکس امیدوار است. آیا طرفداران آرکی و کامیکس، به این اسپین‌آف علاقه نشان می‌دهند؟ جالب است که رینهارت احتمال وقوع این کراس‌اور را کاملا رد نکرده و این شبیه چیزی است که به تازگی مارک پدوویتز در پادکست Riverdale گفته است. اگر این اتفاق بیفتد، نحوه وقوع و دلیل آن قطعا جالب خواهد بود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.