آن هاتاوی و دی ریس کارگردان فیلم Mudbound در تریلری سیاسی با یکدیگر همکاری می‌کنند

20 February 2018 - 17:31

آن هاتاوی (Anne Hathaway) برای پیوستن به اقتباس دی ریس (Dee Rees)، کارگردان فیلم Mudbound از رمان تریلر سیاسی به نام The Last Thing He Wanted «آخرین چیزی که او می‌خواست» نوشته‌ی جون دیدیون (Joan Didion) وارد مذاکره شده است. ریس در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم درام An Uncivil War «یک جنگ غیرمتمدنانه» با شرکت کری مولیگان (Carey Mulligan) است که انتظار می‌رود تولید آن ماه آینده آغاز شود. هنوز وضعیت توزیع فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» مشخص نیست اما این شرایط حالا که آن هاتاوی به پروژه پیوسته است باید هر چه زودتر تغییر کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

ریس با ساخت نسخه‌ی بلند فیلم کوتاه Pariah به عنوان یک کارگردان شناخته شد، فیلمی که راجع به زنی سیاه‌پوست از محله‌ی بروکلین است که برای مواجهه با هویت حقیقی‌اش تقلا می‌کند. این فیلم مستقل متعاقب اکران‌اش در جشنواره‌ی ساندنس در سال ۲۰۱۱ جوایز متعددی را کسب کرد و ریس را به جایگاه کارگردانی سریال‌های تلویزیونی نظیر Empire «امپراتوری» رساند. Mudbound، درام تاریخی که در ایالت می‌سی‌سی‌پی و اندکی پس از جنگ جهانی دوم می‌گذرد، دومین فیلم غیرتاریخی اوست و چهار نامزدی اسکار را کسب کرده است، از جمله در رشته‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی.

به گزارش Variety، آن هاتاوی سرگرم مذاکره برای بازی در فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» است. ریس این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای اقتباسی از Marco Villalobos، نویسنده‌ی تازه‌کار کارگردانی خواهد کرد. این پروژه براساس کتابی به همین نام و درباره‌ی زنی به نام النا مک‌مهون (Elena McMahon) است؛ یک خبرنگار روزنامه‌ی واشینگتن پست که از کارش استعفا می‌دهد تا از پدر بیمارش نگهداری کند. در ادامه او کسب‌وکار پدرش به عنوان دلال اسلحه برای دولت ایالات متحده در آمریکای مرکزی را دنبال می‌کند. داستان رمان دیدیون در اواسط دهه‌ی ۱۹۸۰ می‌گذرد و فیلم ریس توسط تهیه‌کنندگان آن «داستان مهیجی درباره‌ی زنی سرسخت و تنها در رقابت با زمان» توصیف شده است.

در حالی که فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» پروژه‌ی دیگری از ریس خواهد بود که در گذشته می‌گذرد در عین حال به این فیلمساز اجازه می‌دهد که برای اولین بار وارد قلمرو یک تریلر سیاسی شود. همچنین به نظر می‌رسد که فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» قصد دارد تا وقایع تاریخی را نسبت به پیشینیان‌اش مستقیم‌تر و متفاوت‌تر و از منظری زنانه کاوش کند.

با توجه به اکران فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» در جشنواره‌ی برلین در سال ۲۰۱۸، احتمال دارد که شرکت نت‌فلیکس این فیلم را انتخاب کند. فیلم Mudbound سطح جدیدی از نقدهای ستایش‌آمیز را نصیب این شرکت کرد و فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» نیز که روی کاغذ موفق به نظر می‌رسد. برای طرفداران کارهای ریس دیدن این‌که او پس از وقفه‌ی شش ساله بین فیلم‌های Pariah و Mudbound، دو فیلم را به صورت همزمان در دستور کار خود دارد مایه‌ی دلگرمی و خوشحالی است.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.