جسیکا چستین در حال مذاکره برای بازی در سری دوم فیلم It

21 February 2018 - 14:40

سایت خبری ورایتی گزارش داده که بازیگر نامزد اسکار، جسیکا چستین (Jessica Chastain) وارد مذاکره برای بازی در فصل دوم فیلم It شده است. اگر این صحبت‌ها به سرانجام برسد این دومین همکاری چستین با اندی موچیتی (Andy Muschiett) خواهد بود، چستین پیش‌تر در فیلم Mama این کارگردان بازی کرده بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چستین علاقه خود به بازی در این فیلم را در ماه نوامبر ابراز کرده بود و طرفداران و حتی بازیگر جوان این فیلم نیز امیدوارند این بازیگر برای بازی بزرگسالی Bev در فیلم جدید حضور پیدا کند. صوفیا لیلیز (Sophia Lillis) در فیلم ترسناک موفق سال گذشته بازی کرد.

سری دوم فیلم It را گری دوبرمن (Gary Dauberman) می‌نویسند و مجددا توسط موچیتی کارگردانی شده و ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.‌ انتظار می‌رود بیل اسکارشگورد (Bill Skarsģrd) برای بازی در نقش Pennywise برگردد.

فیلم It در سپتامبر سال گذشته توانست به فروش ۱۲۳.۱ میلیون دلار در افتتاحیه پایان هفته خود دست یابد که بالاترین افتتاحیه پایان هفته سپتامبر در میان اکران‌های پاییزی و فیلم‌های ترسناک بود. این فیلم تنها ۹ میلیون دلار کمتر از Deadpool فروخت و دومین فیلم پر فروش محدود به رده سنی خاص در افتتاحیه نام گرفت.  فیلم It در باکس آفیس جهانی به فروش ۷۰۰ میلیون دلار دست یافت و پر فروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ شد.

جیدن لیبرهر (Jaeden Lieberher)، جرمی ری تیلور (Jeremy Ray Taylor)، صوفیا لیلیز، فین ولف‌هارد (Finn Wolfhard)، وایت اُلف (Wyatt Oleff)، چوزن جیکوبز (Chosen Jacobs)، جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer) و نیکولاس همیلتون (Nicholas Hamilton) در این فیلم درخشیده‌اند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.