بازیگر مهمان ویژه‌ی فصل یازدهم سریال The Big Bang Theory

21 February 2018 - 17:00

بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت (Microsoft) و میلیاردر معروف جهان، یعنی بیل گیتس (Bill Gates) قرار است تا در فصل یازدهم سریال The Big Bang Theory «تئوری بیگ بنگ» به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کند. این غول فناوری ۶۲ ساله، درحال حاضر قطعا یکی از ثرتمندترین افراد جهان است؛ برآورد ارزش خالص دارایی او برابر ۸۰ بیلیون دلار است. او مطمئنا درحال حاضر ثروتمندتر از این میزان است و او درحال تصمیم‌گیری برای این است که آیا سهم بزرگی از ثروت خودش را در اختیار خیریه‌های بین‌المللی قرار دهد یا یک خیریه دیگر برای خودش، در کنار خیریه همسرش یعنی ملیندا گیتس (Melinda Gates) تاسیس کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بیل گیتس در سال ۱۹۷۵، با همکاری پل آلن (Paul Allen) کمپانی مایکروسافت را بنیان‌گذاری کرد و پس از آن تا سال ۲۰۰۰ به‌عنوان مدیر عامل این شرکت در آن خدمت کرد. از آن زمان به بعد، بیل گیتس در هیئت رئیسه‌ی شرکت مایکروسافت باقی‌ماند، و این پست را تا سال ۲۰۱۴ حفظ کرد و پس از آن از هیئت رئیسه این شرکت نیز خارج شد. او هم‌اکنون مشاوره مدیر عامل کنونی شرکت مایکروسافت، یعنی ساتیا نادلا (Satya Nadella) است. بیل گیتس عنوان پولدارترین مرد جهان را به مدت چندین سال برای خودش حفظ کرد، اگرچه که بلاخره این عنوان توسط مدیر اجرایی شرکت آمازون (Amazon)، یعنی جف بیزوس (Jeff Bezos) ربوده شد. با این حال، مشخص است که بیل گیتس فعلا هیچ قصدی ندارد تا لیست پولدارترین افراد جهان را ترک کند.

براساس پایگاه خبری ددلاین (Deadline)، بیل گیتس قرار است تا در یکی از قسمت‌های فصل یازدهم سریال The Big Bang Theory که از ماه مارس پخش خواهد شد، به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کند. شخصیت پنی (Penny) در این سریال با بازی کیلی کوئوکو (Kaly Cuoco) که نماینده فروش یک شرکت داروسازی است؛ قرار است تا میزبان بیل گیتس در محل کار خودش باشد، که این امر باعث می‌شود تا لئونارد (Leonard)، شلدون (Sheldon)، هاوارد (Howard) و راج (Raj) تلاش کنند تا بتوانند میلیاردر مورد علاقه‌ی خودشان را ملاقات کنند.

همانطور که می‌دانیم سریال The Big Bang Theory برای مدت زمان بسیار زیادی است که یک سریال موفق است؛ در این سریال که از شبکه‌ی سی‌بی‌اس (CBS) پخش می‌شود تا کنون افراد بزرگ زیادی به عنوان مهمان حضور پیدا کرده‌اند و بیل گیتس تنها بازیگر مهمان شناخته شده‌ی این سریال نیست، بلکه فقط فرد شناخته شده‌ای است که اخیرا قرار است تا در این سریال حضور پیدا کند و نام خودش را به لیست بلند مهمانان شناخته شده این سریال اضافه کند. یکی از مهمانانی که طرفداران بسیار به آن علاقه نشان دادند، دانشمند مشهور، استیون هاوکینگ (Stephen Hawking) بود که در این سریال با شخصیت شلدون رابطه‌ی دوستانه‌ای برقرار کرده بود. بازیگر شناخته شده‌ی ژانر علمی تخیلی، یعنی ویل ویتون (Wil Wheaton) نیز تاکنون در سریال The Big Bang Theory حضور مکرر داشته است. از نام دیگر افراد بزرگی که تاکنون در این سریال حضور داشته‌اند نیز می‌شود به برخی از آنان از جمله، باب نیوهارت (Bob Newhart)، لوار بارتن (LeVar Burton)، استن لی (Stan Lee)، ایلان ماسک (Elon Musk)، و آدام وست (Adam West)، اشاره کرد.

با وجود اینکه سریال The Big Bang Theory همچنان از امتیاز بسیار خوبی در بین تماشاگران برخوردار است، ولی طرفداران این سریال باید آماده شوند تا کم کم با این سریال خداحافظی کنند، زیرا به‌نظر می‌رسد که فصل دوازدهم این سریال، آخرین فصل این سریال باشد که پخش خواهد شد. اگر این خبر درست باشد و بعد از فصل دوازدهم این سریال به پایان خودش برسد، بازهم باید به این نکته توجه داشته باشیم که این سریال درحالی به پایان می‌رسد که یک محبوبیت پایدار در سطح جهان دارد و این چیزی است که بسیاری از نمایش‌های مختلف دنیا آرزوی دستیابی به آن‌را دارند.

فصل یازدهم سریال The Big Bang Theory قرار است تا از پنج‌شنبه در شبکه‌ی CBS به نمایش گذاشته شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.