Black Panther فروشی فراتر از انتظارات دارد

22 February 2018 - 20:21

استودیو دیزنی اعلام کرد که فروش آخر‌ هفته‌ی فیلم Black Panther در باکس‌آفیس از آنچه انتظار می‌رفت بسیار بیشتر بود. این هفته استودیو مارول شنبه خود را با فروش ۶۰.۱ میلیون دلار از این فیلم به پایان رساند که از لحاظ فروش در صنعت سینما دومین باری است که در این حد فیلمی (در روز شنبه) فروش داشته بیشترین فروش به فیلم The Force Awakens اختصاص دارد که توانسته بود ۶۰.۶ میلیون دلار به فروش برساند. فروش فیلم Black Panther در کشور آمریکا در طی تنها سه روز به ۲۰۱.۸ میلیون دلار رسیده است و این فیلم پنجمین فیلمی است که توانسته در طی تنها سه روز به فروش بیش‌از ۲۰۰ میلیون دلار دست یابد. استودیو انتظار داشت که در روز چهارم نیز ۳۳ میلیون دلار این فیلم را به فروش رساند تا به فروش ۲۳۵ میلیون در طی چهار روز دست یابد ولی اوضاع بهتر از چیزی بود که استودیو فکر می‌کرد چرا که ۴۰.۲ میلیون دلار در روز چهارم این فیلم به فروش رساند و تبدیل به دومین فیلمی شد که توانسته در طی چهار روز به این مقدار از فروش دست یابد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فروش جهانی نیز این فیلم موفق عمل کرده و دوشنبه‌ی خود را با فروش ۱۵.۲ میلیون دلار به پایان رساند و توانسته تا الان به فروش ۱۸۴.۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست یابد و در مجموع ۴۲۶.۶ میلیون دلار فیلم Black Panther فروش داشته است. فروش این فیلم به ترتیب در کشور کره که بیشترین فروش را داشته برابر ۲۷.۱ میلیون دلار، کشور انگلستان ۲۶.۷ میلیون دلار، برزیل ۱۰.۶ میلیون دلار، استرالیا ۱۰ میلیون دلار، فرانسه ۸.۴ میلیون دلار، اندونزی ۶.۸ میلیون دلار، تایوان ۶.۷ میلیون دلار، آلمان ۶.۳ میلیون دلار، مالزی ۵.۳ میلیون دلار، فیلیپین ۵.۳ میلیون دلار، تایلند ۴.۷ میلیون دلار، هند ۴.۵ میلیون دلار، هنگ کنگ ۴.۴ میلیون دلار و در کشور ایتالیا ۳.۸ میلیون دلار بوده است. هفته آینده نیز این فیلم در کشور‌های روسیه، ویتنام، پرو و ونزوئلا اکران خواهد شد. در اول ماه مارس در کشور ژاپن و در نهم مارس نیز در کشور چین اکران خواهد شد.

فیلم Black Panther توانست از دیدگاه مردم نمره‌ی A+ را از آن خود کند. کارگردانی این فیلم برعهده رایان کوگلر (Ryan Coogler) بوده است. ستارگانی که در این فیلم بازی کرده‌اند عبارت‌اند از: چادویک بوسمن (Chadwick Boseman)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، مایکل بی جردن‌ (Michael B. Jordan)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، مارتین فریمن (Martin Freeman) دنیل کالویا (Daniel Kaluuya)، لتیتیا رایت (Letitia Wright)، وینستون دوک (Winston Duke)، آنجلا باست (Angela Bassett)، فورست وایتاکر (Forest Whitaker) و اندی سرکیس (Andy Serkis).

این فیلم توسط کوین فیج (Kevin Feige) تهیه شده است، لوییس دسپوزیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso)، ناته مور (Nate Moore)، جفری چرنُو (Jeffrey Chernov) و استن لی (Stan Lee) نیز به عنوان مدیران اجرایی این فیلم فعالیت کردند. رایان کوگلر و جو رابرت کل (Joe Robert Cole) نیز نویسندگی این فیلم را بر اساس کمیکی از کمیک‌های مارول که در سال ۱۹۶۶ ساخته شده بود، نوشته‌اند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.