ممکن است کریس مک‌کی فیلم Dungeons & Dragons را کارگردانی کند

22 February 2018 - 16:00

فیلم Dungeons & Dragons «زندان‌ها و اژدهاها» که مربوط به کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) است، ممکن است به‌زودی توسط کارگردان فیلم Nightwing «نایت وینگ» کارگردانی شود. این استودیو هم‌اکنون درحال تلاش است تا بتواند یک جهان سینمایی را فراهم آورد که این توانایی را داشته باشد تا محصولات شرکت هاسبرو (Hasbro) را شامل شود و در نهایت بتواند براساس بازی‌های تخته‌ای محبوب، یک فیلم سینمایی بسازد. این نقشه‌ها هم‌اکنون شامل جهانی می‌شود که دنیاهای متفاوتی از فیلم‌های G.I. Joe «جی. آی. جو»، Micronauts «مایکرونات‌ها» و احتمالا Transformers «تبدیل شوندگان» در آن بتوانند همزیستی داشته باشند و جهان مربوط به این فیلم‌ها را با هم تلفیق کند. یکی از پروژه‌های دیگری که در ادامه‌ی توسعه این جهان به آن توجه بسیاری می‌شود، پروژه‌ی ساخت فیلم Dungeons & Dragons است که هم‌اکنون زمان انتشار آن برای سال ۲۰۲۱ مشخص شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مطمئنا برای فیلمی که قرار است تا بیش از سه سال دیگر منتشر شود و در سینماها اکران شود، هنوز اطلاعات زیادی در دست نداریم تا بدانیم که جهان فیلم Dungeons & Dragons قرار است تا چگونه باشد؛ ولی می‌دانیم که یکی از بزرگ‌ترین حامیان ساخت این فیلم، جو منگنیلو (Joe Manganiello) است که در نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Dungeons & Dragons، که از اتاق نویسندگان استودیو هاسبرو بیرون آمد، بسیار کمک کرد. اکنون نیز، مراحل توسعه‌ی این پروژه قدمی دیگر رو به جلو برداشته است و به‌نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم نیز مشخص شده است.

پایگاه خبری وریتی (Variety) اعلام کرده است که کارگردان فیلم The LEGO Batman Movie «فیلم لگو بتمن»، یعنی کریس مک‌کی (Chris McKay)، در حال انجام مذاکرات اولیه با کمپانی پارامونت است تا بتواند کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons را برعهده بگیرد. اکنون ممکن است عقد این قرارداد بسیار نزدیک باشد؛ او قرار است تا این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای بنویسد که توسط نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم The Conjuring 2 «احضار ۲»، یعنی دیوید لزلی جانسون (David Leslie Johnson) نوشته شده است و توسط مایکل گیلیو (Michael Gilio) بازنویسی شده است. به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است تا اولین فیلمی باشد که از استودیوی جدید کمپانی هاسبرو، یعنی استودیو AllSpark، منتشر می‌شود.

حضور کریس مک‌کی به عنوان کارگردان فیلم Dungeons & Dragons می‌تواند این موضوع را به ما نشان دهد که این فیلم می‌تواند اهمیت بیشتری از دیگر پروژه‌های مروبط به استودیو هاسبرو داشته باشد که کمپانی پارامونت درحال توسعه‌ی آن‌ها است. با وجود اینکه زمان انتشار فیلم‌های دیگری نیز مانند فیلم جدید G.I. Joe و Micronauts مشخص شده است، ولی هنوز هیچ‌کدام از این فیلم‌ها کارگردان ندارند. این اتفاق نیز می‌تواند یک مثال دیگر برای این باشد که برخی از کمپانی‌های فیلم‌سازی، برنامه دراز مدت فیلم‌های خودشان را اعلام می‌کنند و سپس جای آن‌ها را تغییر می‌دهند و آن‌ها را با هم مخلوط می‌کند تا هرکدام در جای صحیح خودش قرار بگیرد. البته توجه داشته باشید که تمام این موارد ذکر شده بر این فرض استوار است که قرارداد کارگردانی کریس مک‌کی بسته خواهد شد؛ البته احتمال عقد قرارداد کارگردانی او بسیار بالا است.

کریس مک‌کی سال پیش کار خودش را به عنوان کارگردان پروژه‌ی فیلم LEGO Batman به پایان رساند و از آن زمان تاکنون هیچ کار دیگری را آغاز نکرده است. بعد از این پروژه، کمپانی برادران وارنر به او پیشنهاد همکاری برای ساخت فیلم Nightwing را داد، ولی او اصرار دارد که این کمپانی با ساخت این فیلم فقط وقت خودش را تلف خواهد کرد. اگر این وضعیت نیز درست باشد پس وقت مک‌کی برای ساخت فیلم Dungeons & Dragons خالی‌تر است و او می‌تواند این فیلم را به شکل بهتری کارگردانی کند؛ چه این فیلم قرار باشد در سال ۲۰۲۱ منتشر شود و یا چه زودتر از این زمان. کارگردانی این فیلم همچنین برای مک‌کی یک پیشرفت و انتقال بزرگ به‌حساب می‌آید؛ زیرا او از کارگردانی دنیای فیلم‌های انیمیشن، به دنیای حماسی فیلم Dungeons & Dragons قدم می‌گذارد. کارگردانی این فیلم توسط مک‌کی ممکن است ساخت فیلم Nightwing را برای چندین سال عقب بیاندازد؛ و از طرف دیگر نیز این اتفاق همگان را خوشنود نمی‌کند، حتی اگر این یک اتفاق خوب در حرفه‌ی مک‌کی باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.