لباس شزم شباهت هایی به Justice League: War دارد

22 February 2018 - 18:50

زچری لوی (Zachary Levi) شخصیت انیمیشن Justice League: War «لیگ عدالت: جنگ»، لباس Shazam «شزم» را خواهد پوشید. شرکت برادران وارنر (Warner Bros) به دنبال تغییرات در دنیای فیلم‌ دی‌سی پس از Justice League «لیگ عدالت» است و در حالی که Aquaman «آکوآمن» از نظر تکنیکی قدم بعدی است، «شزم» بهترین نمایش برای آن‌ها در بازار است. این اولین فیلمی خواهد بود که رئیس جدید شرکت دی سی به طور کامل می‌سازد و این در حالی است که ما دقیقا نمی‌دانیم چشم انداز او چه خواهد بود. کارگردان «شزم» می‌گوید که این یک ماجراجویی عجیب و غریب است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

یکی از بزرگترین صحبت‌ها پیرامون «شزم» در زمان قبل از تولیدش معرفی لیست بسیار مورد انتظار بازیگران آن بود. لوی در نهایت این قسمت را به عهده گرفت و به قهرمان تبدیل شد. از چند ماه پیش تا کنون فیلم‌ برداری در جریان است و بسیاری مضطرب هستند تا ببینند او در نهایت در این لباس چه شکلی خواهد شد.

هنوز زمان دقیقی برای اینکه کی این لباس رونمایی می‌شود مشخص نیست اما کارگردان دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) جزئیاتی را به Reddit اعلام کرد. بر اساس گفته‌ی کارگردان، لباس شزم در لایو اکشن شباهت‌هایی به انیمیشن Justice League: War «لیگ عدالت: جنگ» دارد. وی گفت:

نه،این لباس به آن ارتباطی ندارد. این لباس چیزی شبیه به آن لباسی است که در «لیگ عدالت: جنگ» داشتیم. هنگامی که تصاویر منتشر شدند می‌توانم در مورد آن و اینکه چرا این انتخاب صورت گرفت، بیشتر به شما بگویم.

در ابتدا باید گفت، خوب است کارگردانی مثل سندبرگ داریم که با هواداران به این خوبی ارتباط برقرار می‌کند. او به راحتی اجازه می‌دهد تا تولید پیش برود. شایان ذکر است در انیمیشن «لیگ عدالت: جنگ»، لباس شزم با زره‌های زیادی پوشیده نشده است.

با وجود اینکه ممکن است، بسیاری از افراد لوگوی شزم را از فلش جدا بدانند، اما طرح‌های رعد و برق ممکن است برای عده‌ای شبیه به هم بنظر بیاید. این علامت در «لیگ عدالت: جنگ» به شکل یک مثلث برعکس بالای سینه‌ی شزم است که دارای یک رعد و برق بزرگ است. این می‌تواند باعث تمایز شزم با شخصیت فلش یعنی ازرا میلر (Ezra Miller) شود. به ویژه اینکه فیلم او نیز به زودی اکران می‌شود.

اکنون که سندبرگ در مورد لباس لایو اکشن شزم صحبت کرده است، امید می‌رود که زمان زیادی تا رونمایی از آن وجود نداشته باشد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.