تاریخ انتشار فیلم سونیک مشخص شد

22 February 2018 - 20:05

به نقل از Hollywood Reporter قرار شده که فیلم Sonic the Hedgehog که توسط استودیو Paramount Pictures ساخته می‌شود در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جف فولر (Jeff Fowler) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. مدیران اجرایی این فیلم نیز تیم میلر (Tim Miller) و توبی اسشر (Toby Ascher)‌ هستند، و نیل موریتز (Neal Moritz) به همراه دمیتری جانسون (Johnson) و دن جونز (Dan Jevons) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

ساخت این فیلم در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار توسط سونی و Marza Animation Planet مطرح شد و گفتند که مدنظر آن‌ها فیلمی است که تلفیقی از انیمیشن و دنیای واقعی باشد. در فوریه سال ۲۰۱۶ رییس کمپانی سگا یعنی هاجیمه ساتومی (Hajime Satomi) رسما اعلام کرد که استودیو Sony Pictures در حال ساخت این فیلم است و در ماه اکتبر نیز  Reporter reported گزارش داد که استودیو Paramount Pictures توسعه دهنده‌ی این فیلم خواهد بود.

آخرین بازی که از فرانچایز سونیک ساخته شده Sonic Forces است که در نوامبر ۲۰۱۷ برای کنسول‌های Nintendo Switch، پلی استیشن ۴، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

منبع: Animenewsnetwork

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.