دیزنی در حال ساخت ریبوتی از The Muppets برای سرویس جدیدش است

22 February 2018 - 20:08

به نقل از Hollywood Reporter استودیو دیزنی قرار است ریبوتی از فیلم The Muppets را برای سرویس جدیدش که هنوز در دسترس نیست، بسازد. استودیو همچنین در حال یافتن شحصی مناسب برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی این ریبوت است. چندین مجموعه دیگر نیز هستند که قرار است در این شبکه به نمایش گذاشته شوند مانند جنگ ستارگان، شرکت هیولاها، مدرسه‌ی موزیکال (High School Musical) و The Mighty Ducks. در گوشه کنار نیز به گوش رسیده که به احتمال زیاد قرار است چندین و چند نمایش به طور اختصاصی برای این شبکه ریبوت شود و از جمله‌ی آن‌ها فیلم The Parent Trap و Father of the Bride and Honey است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دیزنی پس از درگذشت جیم هنسون (Jim Henson) دیگر شانسی زیادی برای استفاده از عنوان Muppet در تلویزیون نداشت. آخرین مجموعه تلویزیونی که از این عنوان ساخته شد، توسط بیل پرادی (Bill Prady) و باب کوشل (Bob Kushell) خلق و در قالب ۱۶ قسمت به تصویر کشیده شد. در سال ۱۹۹۶ نیز سریال Muppets Tonight ساخته شد و شامل ۲۲ قسمت بود که شبکه‌ی ABC آن را پخش می‌کرد. استودیو دیزنی در سال ۲۰۰۴ The Muppets Studio را خریداری کرد.

این فیلم ماجرای Muppet‌ها را می‌گوید و روابط، زندگی شخصی، آمال و آرزو‌ها، زندگی در کنار خانواده و همچنین شرایط محل کار را تشریح می‌کند و در سبکی از فیلم قرار دارد که mockumentary نام دارد و به طوری مصنوعی و با به نمایش گذاشتن شخصیت‌هایی غیر واقعی به بیان واقعیت‌های زندگی و مستنداتی که در زندگی افراد وجود دارد می‌پردازد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.