داستان جایگزین مارول برای Civil War چه بود؟

26 August 2016 - 23:59

قبل از آنکه استودیوی مارول شروع به عرضه فاز سوم فیلم‌های خود کند، شایعات زیادی پیرامون این موضوع بود که چه فیلم‌هایی باید زودتر وارد پروسه تولید شوند. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد شد ازجمله دخیل کردن Spider-Man: Homecoming و Ant-Man and the Wasp، انتخاب نام نهایی برای چهارمین فیلم Avengers و همچنین حذف غیرانسان‌ها از تقویم پخش. حتی تا آخرین لحظه نیز این تغییرات ادامه داشت. به طوری که در آخرین لحظه از عنوان ابتدایی فیلم  Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، عبارت Serpent Society حذف شد.

مهم‌ترین موضوع برای طرفداران که به جای Serpent Society قرار شد Civil War را تجربه کنند، ملحق شدن رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) به این فیلم بود که با قراردادی حضورش در دنیای مارول را بیش از پیش گسترده‌تر کرد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، استودیوی مارول و برادران روسو مجبور می‌شدند فیلم دیگری را بسازند. همان‌طور که خودشان پرده از این موضوع برداشتند، در دنباله سوم می‌توانستیم شاهد دشمنان زامبی‌نما باشیم!

در طی مصاحبه‌ای که پیرامون تبلیغ عرضه نسخه بلوری فیلم Civil War صورت گرفت، مجله Entertainment Weekly این فرصت را به دست آورد تا با کارگردانان فیلم، پیرامون داستان‌های جایگزین برای Civil War صحبت کند. به جای استفاده از صحنه مبارزه باکی و کاپیتان با تونی در صحنه آخر فیلم، ایده استفاده از Madbomb یا همان بمب‌های دیوانه کننده، در دستور اجرا بود. این بمب‌ها با تحت تاثیر قرار دادن شهروندان، به آنها شخصیتی مانند زامبی می‌داد که به جای حس گرسنگی، حس خشم را در آن‌ها به وجود می‌آورد. آنتونی روسو در این مورد این‌گونه توضیح داد:

Captain-America-Civil-War-2-Trailer-I-Could-Do-This-All-Day

دوره‌ای بود که ما پیرامون فیلم سوم و دخیل کردن بمب‌های دیوانه کننده در دنیای کاپیتان و نحوه برخورد او با این موضوع بحث می‌کردیم. این موضوع اصلا به Civil War مربوط نمی‌شد و اگر ما نمی‌توانستیم داونی را وارد پروژه کنیم، این ایده وجود داشت که از این بمب‌ها استفاده کنیم که اثرشان دیوانه کردن شهروندان عادی بود. تقریبا شبیه پروسه زامبی شدن، ولی نه دقیقا زامبی!

اگرچه این انتخاب نهایتا وارد فیلم نشد، ولی از نظر کارگردانان این موضوع که کاپیتان با ارتشی از انسان‌های دیوانه مقابله کند، می‌توانست چالشی هیجان‌انگیز برای او باشد. کافی است صحنه مبارزه کاپیتان در آسانسور را در فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» در فضایی بزرگ‌تر و با دشمنانی بیشتر تصور کنید. در نهایت مبارزه‌ای که نصیب او شد با یک نفر بود که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی مشکل‌تر بود. ولی از طرفی دیگر این که کاپیتان با مردم عادی و نه لزوما بد مبارزه کند، تیم کارگردانی را بیشتر علاقه‌مند به این موضوع می‌کرد. جو روسو در این مورد گفت:

استفاده از ایده بمب‌ها که باعث می‌شد کاپیتان با شهروندان مبارزه کند، از این نظر جالب به نظر می‌آمد که ما نحوه برخورد او با این موضوع را می‌دیدیم. ما همیشه دوست داریم او را در این نوع دو راهی‌های اخلاقی قرار دهیم، چون طبیعت شخصیت او را می‌شناسیم. این ایده دنباله سوم را جذاب می‌کرد چون این سوال را به وجود می‌آورد که اگر مردم عادی دشمن هستند، او چگونه می‌تواند بدون کشتن، جلوی آن‌ها را بگیرد؟

ایده مبارزه ابرقهرمان‌ها با مردم عادی هنوز در فیلمی استفاده نشده‌است، اما شاید مارول از آن در فیلم‌های آینده خود استفاده کند. البته آنها قبلا این کار را به نوعی انجام داده‌اند. در فصل اول سریال Agent Carter، یکی از تهدیدهایی که پگی کارتر جلوی آن را گرفت، استفاده از بمب‌های دیوانه‌کننده در سطح شهر نیویورک بود. اگر این موضوع دوباره در سریال استفاده شود، تشابه مبارزه کاپیتان و پگی با این تهدید، با سال‌ها اختلاف از همدیگر می‌تواند بسیار جالب باشد.

نسخه Digital HD فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۲ سپتامبر و نسخه بلوری و سه بعدی آن، در ۱۳ سپتامبر عرضه می‌شود.

منبع screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.