جاس ویدون از ساخت فیلم Batgirl استعفا داد

23 February 2018 - 14:19

به نقل از Hollywood Reporter، جاس ویدون (Joss Whedon) که مشغول نویسندگی و کارگردانی فیلم Batgirl بود، از ساخت این فیلم استعفا داد و ساخت این مجموعه را نیمه کاره رها کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ویدون در بیانیه‌ای گفت:

ساخت فیلم Batgirl پروژه‌ای هیجان انگیز است و دو استودیو‌ی برادران وارنر و DC سازندگانی بسیار مناسب برای این مجموعه هستند، تقریبا یک ماه زمان سپری شد تا من متوجه شدم که سوژه‌ی مناسبی برای ساخت این فیلم به ذهنم نمی‌رسد. من از توبی (Toby) و جئوف (Geoff) به‌خاطر برخودر گرمشان در اولین حضور من بسیار سپاس گذارم.

قبلا اعلام شده بود که ساخت فیلم Batgirl برای استودیو DC الویت دارد و جزو بخشی از استراتژی این استودیو برای گسترش دنیای DC خواهد بود، با این حال باید دید آیا پس از خروج ویدون هنوز این پروژه الویت اول استودیو برای جبران کاستی‌ها و بازگشتی دوباره است یا خیر؟ چرا که فیلم Justice League نتوانست آنطور که باید و شاید موفق عمل کند.

هنوز سازنده‌ی دیگری به جز توبی امریچ (Toby Emmerich)، جون برگ (Jon Berg) و جئوف جانز (Geoff Johns) برای ساخت این فیلم اقدام نکرده و تنها این افراد سرپرستی ساخت این عنوان را برعهده دارند.

اولین باری که Batgirl در دنیای کمیک‌ها حضور پیدا کرد به سال ۱۹۶۷ برمی‌گردد، او دختر James Gordon است و Barbara نام دارد. او پس از مدتی به بتمن پیوست و در کنار او و رابین در شهر گاتهام به مقابله با دشمنان می‌پرداخت. اولین باری که Batgirl در فیلمی حضور داشت به دهه‌ی ۱۹۶۰ برمی‌گردد که در سریال بتمن ظاهر شد و ایفای نقش او برعهده‌ی یوونه کریگ (Yvonne Craig) بود. سپس آلیسیا سیلوراستون (Alicia Silverstone) نقش او را در سال ۱۹۹۷ بازی کرد و همچنین این اواخر در انیمیشن The LEGO Batman Movie حضور داشت و صداپیشگی او برعهده‌ی روزاریو داوسون (Rosario Dawson) بود.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.