اختصاصی: گزارش و تصاویر ویژه از اکران فیلم «اسرافیل»

24 February 2018 - 09:00

اکران فیلم سینمایی اسرافیل این روزها با هنرمندی هدیه تهرانی، پژمان بازغی، هدی زین‌العابدین، مریلا زارعی، سهیلا رضوی، پوریا رحیمی‌سام، علی عمرانی، سودابه جعفرزاده، یوسف بختیاری، علی شیدایی‌فر و فریماه حسینی‌پور به گارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری و آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، همسر پژمان بازغی، با هدف برگزاری آزادی سه زن زندانی در سینماهای سراسر کشور در حال انجام است. این فیلم در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ در سینماهای ایران شروع به اکران شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

«اسرافیل» دومین فیلم آیدا پناهنده بعد از فیلم پرمخاطب «ناهید» است که همانند کار پیشین بیش‌تر مکان‌های فیلمبرداری شده در شمال کشور انجام شده است. از جمله برگ‌‌ برنده‌های آن، صدابرداری و صداگذاری فوق‌العاده‌اش است. فیلم با بازی هدیه تهرانی و پژمان بازغی شروع می‌شود و با این دو نیز به پایان می‌رسد که موضوع فیلم دور از مسائلی از جمله نیازهای عاطفی و روابط انسانی می‌چرخد.

فروش هفتگی فیلم به ۶۸۷۳۳۰۰۰ میلیون تومان رسیده است و در یک هفته اکران میزان فروش مرز ۱۲۷ میلیون تومان را رد کرده است.

شب گذشته، با هدف آزادی سه زن زندانی، عوامل فیلم از جمله مستانه مهاجر، پژمان بازغی و برخی هنرمندان دیگر اعم از جناب آقای ناصر ملک‌مطیعی بازیگر با تجربه سینمای ایران، میلاد کی‌مرام، ساعد سهیلی همراه با پدر گرامی آقای سعید سهیلی در سینمای پردیس زندگی حضور به عمل رسانیدند.

جناب اقای ناصر ملک مطیعی که از عارضه کمردرد رنج می‌برد، با اینکه عوامل سینما پردیس زندگی صندلی برای وی تدارک دیده بودند تا کمتر متحمل درد شوند، ایشان خیلی زود برخاست و گفت:

من نمیتوانم بشینم در حالیکه مردم ایستاده اند.

و خرسندی خود را مبنی بر همنشینی در میان مردم ابراز کرد و گفت:

تا به حال این همه دوربین و عکاس را یک جا ندیده بودم.

ایشان علاوه بر گرفتن عکس در کنار مابقی هنرمندان، با تک‌تک طرفداران خود نیز با صبوری بسیار عکس گرفت.

به مناسبت تولد بازیگر جوان و محبوب امروز سینمای ایران، ساعد سهیلی قبل از اکران جشن تولدی مبنی بر تبریک سالگرد تولد ایشان از طرف عوامل فیلم و مهمانان گرفته شد.

ساعد سهیلی در مراسم جشن تولدش در اکران مردمی اسرافیل به نفع سه زن زندانی گفت:

من همیشه خدا را شکر میکنم برای داشتن موهبت‌های بسیاری که به من عطا شده است. واقعاً تجربیات شیرین و دلچسبی داشته‌ام. باعث افتخار است که امروز در کنار استاد ملک‌مطیعی و مردم تولدم را جشن میگیرم.

شما می‌توانید تمامی عکس‌های مراسم را از پایین مشاهده کنید.

عکس ها از: مهتاب جعفری-کتایون علاقه بندی

برای مشاهده به‌روزترین اخبار و اطلاعات سینمایی به صفحه اینستاگرام ما هم سر بزنید.

لینک اینستاگرام :  https://www.instagram.com/cinemafars.official

منبع: سینماگیمفا (سینمافارس)

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.