فیلم‌برداری Mission: Impossible- Fallout رسما به پایان رسید

24 February 2018 - 14:10

کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که سرانجام کار فیلم‌برداری واحد اصلی فیلم Mission: Impossible- Fallout به پایان رسیده است. اما طبق گفته‌ی مک‌کواری قسمت‌های مربوط به بدل‌کاران باقی مانده‌ است. تام کروز در سری ششم ماموریت غیرممکن در نقش جاسوس ماهری به نام اتان هانت همراه با سیمون پگ (Simon Pegg)، وینگ رامس (Ving Rhames)، الک بالدوین (Alec Baldwin)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و میشل موناگان (Michelle Monaghan) بازی می‌کند. هنری کاویل (Henry Cavill) و سبیل معروفش نیز به همراه آنجلا باست (Angela Basset) و ونسا کربی (Vanessa Kirby) به جمع این بازیگران ملحق شدند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هر سری از فیلم ماموریت غیرممکن در بخش بدل‌کاری کار سختی پیش رو دارد و این سری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این فیلم، تام کروز یاد گرفت با هلیکوپتر پرواز کند و توانست خلبان این پرنده در طول صحنه‌های خطرناک و سخت بدل‌کاری هوایی باشد. اصرار کروز بر انجام کارهای بدل‌کاری خودش باعث دشوار شدن کار تولید شد. در ماه اوت وی قوزک پا خود را حین بدل‌کاری شکست و کار تولید فیلم متوقف شد. کروز اخیرا ویدئویی از این اشتباه خود به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چه دردی کشیده تا این فیلم به اتمام رسیده است.

کریستوفر مک‌کواری در پستی در اینستاگرام اعلام کرد که فیلم‌برداری سخت و طولانی ماموریت غیرممکن به پایان رسیده است. وی همچنین آمار جالبی از فیلم‌برداری ارائه داده است. وی پست خود را اینگونه به پایان رسانده که تنها یک بدل‌کار مانده تا کارش به اتمام برسد. میتوانید این پست را از قسمت زیر مشاهده کنید:


شواهد حاکی از این است که تام کروز و کریستوفر مک‌کواری خیلی از تعداد بدل‌کاران این فیلم راضی نیستند. مک‌کواری قبلا به شوخی از “بدل‌کار بزرگی” که از روی کروز آویزان از هواپیما در Rogue Nation بالا می‌رفت، صحبت کرده بود. قبلا دیدیم که کروز هلیکوپتر خود را بین کوه‌ها به پرواز در آورده، از یک طرف هلیکوپتر آویزان بوده، از صخره آویزان شده، با سرعت خطرناک موتور سواری کرده، پرواز کرده و قوزک پایش را هم بین ساختمان‌ها شکسته است. اما این احتمال نیز وجود دارد که بدل‌کار دیوانه‌تری نیز وجود داشته باشد.

کروز و مک‌کواری در این سری چه در چنته دارند؟ آیا کروز می‌خواهد خودش را به یک راکت ببندد و دور مدار بچرخد؟ پر واضح است که کروز و مک‌کواری با بدل‌کاری این مجموعه به شدت تحت فشار قرار می‌گیرند. اکشن بودن فیلم و شهامت فیزیکی کروز همیشه بُعد اصلی سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن بوده است. با دیدن Mission: Impossible- Fallout می‌توان فهمید کروز می‌داند سن‌اش در حال بالا رفتن است و می‌خواهد تا جایی که می‌تواند تلاش کند. به زودی می‌فهمیم کروز و مک‌کواری چه چیزی در چنته دارند و امیدواریم ماجراجویی کروز زودتر به سلامت به پایان برسد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.