جاس ودون به سریال Buffy the Vampire Slayer بازگشت

24 February 2018 - 15:30

جاس ودون (Joss Whedon) از فیلم Batgirl دور شد اما به سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی، قاتل خون‌آشام‌ها) باز می‌گردد. این خبر کمکی به از دست رفتن فیلم کامیکس دی سی او نمی‌کند اما طرفداران ودون شاید خوشحال شوند که او در پروژه جدیدی مشغول به کار می‌شود. حالا که او فصل ۱۲ سریال کامیک Buffy the Vampire Slayer را می‌نویسد، طرفداران او دلخوشی تازه‌ای دارند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ودون اولین بار با ساخت سریال تلوزیونی Buffy the Vampire Slayer در سال ۱۹۹۷ شناخته شد. از آن زمان به بعد، حرفه ودون او را به موفقیت رساند. از او همیشه بعنوان ذهن برتر فیلم The Avengers (انتقام‌جویان) سال ۲۰۱۲ یاد می‌شود اما همکاری ودون با استودیو برادران وارنر خیلی موفق نبوده است. فیلم Justice League (لیگ عدالت) بسیار گسسته ظاهر شد و حالا او از فیلم Batgirl کناره گیری کرده است.

به نظر می‌رسد ودون به سریال Buffy the Vampire Slayer باز می‌گردد. طبق خبر منتشر شده از سوی CBR، وی حضور خود را بعنوان نویسنده این سریال تایید کرده است. ودون با کریستوس گیج (Christos Gage) با تجربه و جورجز جینتی (Georges Jeanty) هنرمند کار خواهد کرد. اگرچه این سریال‌ تلوزیونی از سال ۲۰۰۳ پخش می‌شود اما مجموعه مشهوری از کامیک‌ها را نشان داده است. و تاکنون ۱۱ فصل از این سریال ساخته شده است. ودون خودش اغلب در این قسمت‌ها نقش داشته و به نظر می‌رسد دوباره به کامیکس بازگشته است. اما این‌بار متاسفانه این فصل فقط ۴ قسمت دارد.

با اینکه طرفدران از شنیدن خبر کوتاه بودن این سریال ناامید شدند، می‌توانند به این امیدوار باشند که داستان سریال بسیار هیجانی است. مهمانی سر خانه‌ای زاندر و داون توسط چهره‌های آشنایی با هشدار خطر جدیدی به هم می‌خورد؛ ولفرام و هارت با لیدر از اهریمن‌ها، هارث، و حتی یک خون‌آشام مسافر زمان متحد شده‌اند. به نظر می‌رسد سفر در زمان بخش اصلی داستان است و بافی خود را گرفتار زمان پیدا می‌کند و اگر نجات نیابد، احتمالا برای همیشه قاتلین طلسم می‌شوند.

شاید عجیب‌ترین چیز، کاور این سریال باشد که بافی را بچه به بغل نشان می‌دهد. این سریعا طرفداران را وادار می‌کند تصور کنند که بافی در The Reckoning مادر شده است. با توجه به سفر در زمان، این احتمال وجود دارد که حقیقت پیچیده‌تر شود. این حتی می‌تواند بافی کوچک باشد که هدف دشمنان قرار گرفته است.

طرفداران کامیکس انتظار بازگشت شخصیت‌های اصلی از جمله فری، قاتل آینده که توسط ودون در سال ۲۰۰۱ خلق شد، را به سریال دارند. انجل، ایلیریا و فیث همگی حضور خواهند داشت و پوستر سریال نشان می‌دهد گیلز نیز بزرگ می‌شود.

ممکن است جاس ودون از Batgirl کنار رفته باشد اما او همچنان با ابر قهرمان‌ها کار می‌کند. در کل، این سریال نیز ابر قهرمانی است و بافی همیشه مانند یک ابر قهرمان ظاهر شده است. قطعا دیدن اینکه ودون چه چیزی برای بافی و باند اسکوبی در چنته دارد، هیجان انگیز است.

فصل ۱۲ سریال Buffy the Vampire Slayer از ۲۰ ژوئن پخش می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.