فیلم‌برداری Bloodshot تابستان امسال آغاز می‌شود

24 February 2018 - 15:42

فیلم Bloodshot سونی با بازی وین دیزل (Vin Diesel) اوایل تابستان امسال جلوی دوربین می‌رود. علاقه دیزل به این پروژه‌ کامیکس در ماه ژانویه اعلام شد. ژوئیه گذشته، جارد لتو (Jared Leto) اعلام کرد که در حال مذاکره برای بازی در این فیلم است که گویا این اتفاق نیفتاده است. لیست بازیگران احتمالی Bloodshot شامل اسکار اسحاق (Oscar Isaac)، جیک گلینهال (Jake Gyllenhaal) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) می‌باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Bloodshot فیلم ابر قهرمانی است که کوین ون‌هوک (Kevin VanHook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bob Layton) آن را ساختند و اولین بار در سال ۱۹۹۴ نمایش داده شد. بلادشات نیروی احیاء و دگرگونی دارد که به خونش تزریق شده است. او که هیچ خاطره‌ای از خاستگاه خود ندارد، کمپین خونینی به راه می‌اندازد تا افرادی را که گذشته‌اش را پاک کرده‌اند، پیدا کند. سونی ساخت چندین فیلم براساس کامیکس Valient با نسخه‌ی Harbinger برای تولید نیز در دست دارد. Harbinger اولین فیلم Valiant است که اکران می‌شود و حالا به نظر می‌رسد Bloodshot تکلیفش مشخص شده است.

سایت خبری Omega Underground گزارش کرده که Bloodshot به زودی امسال تابستان کار فیلم‌برداری‌اش آغاز می‌شود. دیو ویلسون (Dave Wilson) از استودیوی Blur کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد گرفت که در بوداپست، مجارستان و شهر Cape در آفریقا جنوبی فیلم‌برداری می‌شود.

برنامه جدید وین دیزل نیز شامل Fast & Furious 9 می‌باشد. اما از آنجایی که این فیلم بخاطر اسپین‌آف Fast & Furious دواین جانسون (Dwayne Johnson) به تاخیر افتاده، دیزل می‌تواند در Bloodshot حاضر شود. دیزل البته در فرنچایز کتاب کامیک مهمی بازی می‌کند و صداپیشگی گروت در نگهبانان کهکشان را بر عهده داشت. این بازیگر صداپیشگی گروت را در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) امسال نیز بر عهده داشت. دیزل معتقد است تا همیشه فرنچایز کافی وجود ندارد. البته او با فیلم Bloodshot خود را در فرنچایز جدیدی می‌بیند.

علاوه بر فیلم‌های Valiant، که از سال ۲۰۱۵ در حال ساخت هستند، سونی برنامه‌هایی نیز برای فیلم‌های Spider-Man دارد. ابتدا فیلم Venom در برنامه قرار دارد که تام هاردی (Tom Hardy) در نقش انسانی بازی می‌کند که میزبان موجود خارجی می‌شود. فیلم Silver & Black بعد از آن ساخته می‌شود و این فیلم اخیرا کمی با تاخیر مواجه شد. چه کسی می‌داند آیا فیلم Black & Silver چه موقع ساخته و اکران می‌شود. سونی هنوز از دیزنی و فاکس در ساخت فرنچایز عقب است اما حداقل تلاشش را می‌کند. حالا این استودیو نیاز به چندتایی فرنچایز برای حرکت دارد. اکنون بهترین چیزی که برای نمایش دارند، Jumanji است. این بلاک‌باستر ماجرایی دواین جانسون دومین فیلم پرفروش تاریخ این استودیو شده است. و البته دنباله آن نیز ساخته می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.