طراح لباس «پلنگ سیاه» به فیلم «نقره‌ای و سیاه» پیوسته است

24 February 2018 - 20:12

راث ای کارتر (Ruth E. Carter) طراح لباس فیلم Black Panther «پلنگ سیاه»، در واقع بر روی فیلم Silver & Black «نقره‌ای و سیاه» از شرکت سونی نیز کار می‌کند و از یک فیلم مارول به فیلم دیگر رفته‌ است. سونی هواداران مارول را هنگامی که یک فیلم انفرادی از Venom «ونوم» را سال گذشه معرفی کرد، شگفت زده کرد اما تا زمانی که این فیلم اکران شود مدت زیادی نمانده است. ما یک تریلر از «ونوم» دیده‌ایم. اکنون به نظر می‌رسد سونی آماده است تا یک فیلم دیگر مرتبط با مارول پخش کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

«نقره‌ای و سیاه» قرار است تا با کارگردانی جینا پرینس بایث‌وود (Gina Prince-Bythewood) سال دیگر اکران شود. اطلاعات دیگری از این فیلم در دسترس نیست. مقداری توضیحات در مورد شخصیت‌ها بصورت آنلاین منتشر شده است اما در واقع چیزی رسمی نیست. اکنون، این فیلم به نظر می‌رسد که در حال به خدمت گرفتن دست‌اندرکاران خودش است اما در میان آن‌ها تعدادی از اعضای فیلم‌های «پلنگ سیاه» و Doctor Strange «دکتر استرنج» نیز به چشم می‌خورد که گزارش شده است به پروژه پیوسته‌اند. در حال حاضر می‌توان گفت که حداقل نیمی از این گزارش دقیق است.

Discussing Film با کارتر در مورد ساختن ظاهری منحصر به فرد از لباس پلنگ سیاه به گفتگو نشست. در طی این مصاحبه، او تایید کرد که توسط سونی برای کار روی «نقره‌ای و سیاه» استخدام شده است. وی گفت:

«انتقام جویان: نبرد ابدیت» تنها فیلمی است که بعد از آن (پلنگ سیاه) رویش کار کردیم. بنابراین من به «نقره‌ای و سیاه» پیوستم و سونی اکنون آن را می‌سازد. آن‌ها در حال حاضر مشغول نوشتن مجدد فیلم‌ نامه هستند و من منتظر دریافت خبر از سوی آن‌ها برای بازگشت به کار هستم. من عاشق این ژانر و منطقه‌ی جدید هستم. من فقط می‌خواهم این کار را ادامه دهم تا چیز منحصر به فردی برای آن‌ها ایجاد کنم.

کارتر سابقه‌ی کاری طولانی دارد. از Do The Right Thing تا Selma تا کار با چادویک بوسمن (Chadwick Boseman) در هر دو فیلم «پلنگ سیاه» و Marshall «مارشال» را در کارنامه‌ی خود دارد. البته او در حقیقت در دنیای اقتباس از کامیک بوک‌های مدرن نو ظهور است. اولین حضورش در یک فیلم ابر قهرمانانه به سال ۱۹۹۳ با کمدی The Meteor Man برمی‌گردد و طراحی‌های فانتزی او برای این فیلم از فرهنگ مردم آفریقا اقتباس شده است که بدون شک تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد برای او بود.

همچنین در صحبت‌های کارتر شنیدیم که فیلم‌نامه‌ی «نقره‌ای و سیاه» مجددا در حال نوشته شدن است. نویسندگان Captain Marvel «کاپیتان مارول» و Chaos «چاوس» اخیرا به «نقره‌ای و سیاه» پیوسته‌اند که بیشتر نشان می‌دهد پروژه‌ی سونی با استعداد‌های مارول پیش می‌رود. اکنون پیدا کردن پل‌های ارتباطی بین فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول و سونی ساده‌تر است. در شرایط فعلی اما شایعه‌ی وجود داشتن هر رابطه‌ای بین این دو فرانچایز وجود دارد و دست‌اندر کاران فیلم «نقره‌ای و سیاه» تمرکز خود را بر روی این گذاشته‌اند که فیلم برداری را شروع کنند تا فیلم در اوایل سال ۲۰۱۹ بتواند اکران گردد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.