زازی بیتز فکر می‌کند Deadpool 2 از فیلم اول «سنگین‌تر» است!

25 February 2018 - 20:10

زازی بیتز (Zazie Beetz) ستاره‌ی فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» خاطر نشان کرد که این فیلم فضایی تاریک‌تر و دراماتیک‌تر از فیلم اول دارد اما هنوز هم پر از جنبه‌ی طنز است. در حالی که بلاک باسترهای تابستان امسال ممکن است سه فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» و Solo: A Star Wars Story و دنباله‌ی «ددپول» باشند. خوش‌بختانه، تریلر «ددپول ۲» ثابت کرد که این فیلم دارای سبک منحصر به فرد خود و لحن تماشاگر پسند است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

لحن کمدی و جذاب «ددپول» برای یک فیلم ابر قهرمانانه این فیلم را برجسته کرد و بازیگر آن را به یک شخصیت منحصر به فرد بر روی صحنه‌ی سینما بدل کرد. در حالی که جنبه‌های کمدی زیادی در فیلم‌های Solo و «انتقام جویان ۳» و «ددپول ۲» وجود دارد، هر کسی به این فیلم‌ها نگاه کند بر روی لب‌هایش خنده خواهد آمد. اما علی‌رغم تمام حس شوخ طبعی که در فیلم وجود دارد، همچنان سنگین و پر محتوا است.

 ComicBook با ستاره‌ی فیلم «ددپول ۲» یعنی زازی بیتز که بسیار از بازی کردن نقش خود یعنی دومینو (Domino) هیجان زده است، صحبت کرده است. جهش از لحن طنز ممکن است در «ددپول» کار سختی باشد اما بیتز فکر می‌کند مقدار زیادی از آن در این فیلم وجود دارد. وی گفت:

من عاشق بررسی کردن قسمت‌های دراماتیک آن هستم. خصوصا برای دومینو من عاشق فکر کردن به گذشته و کشیدن آن به سمت کمدی هستم و این کاری است که ما در فیلم انجام دادیم. بنابراین فیلم بر این پایه است.

همانند شخصیت دومینو با بازی بیتز که دارای لحن دراماتیک است، به نظر می‌رسد که فیلم جدید از فیلم اول لحنی تاریک‌تر داشته باشد. بدیهی است که این فیلم حول مشکلات وید ویلسون (Wade Wilson)‌ و جدایی‌اش از عشق زندگی‌اش خواهد بود، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت همه‌ی فیلم شوخی و خنده باشد. اما با وجود دومینو، کابل‌ (Cable) و برخی دیگر، به نظر می‌رسد که لحن‌های جدیدتری در فیلم خواهیم داشت. بیتز ادامه داد:

در «ددپول ۲» من فکر می‌کنم ما کمی از فیلم اول سنگین‌تر کار خواهیم کرد. همانند آتلانتا،‌ لحن‌ها تیره‌تر هستند. من ایفای نقش این خانم را بسیار دوست داشتم.

همانطور که مشخص است، «ددپول ۲» می‌رود تا تیره‌تر از فیلم اول باشد، چرا که فیلم به آرامی به سمت X-Force می‌رود. ما می‌دانیم ددپول و کابل برای X-Force بازخواهند گشت. به طور کلی، فیلم داستانی خشن‌تر دارد. اگرچه «ددپول ۲» تاریخ اکران مشخصی ندارد، اما این فیلم باید تجربه‌ای منحصر به فرد به ما ارائه بدهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.