منتظر کامرون مانهن در قسمت اول نیم فصل دوم Gotham نباشید

25 February 2018 - 15:46

برخلاف تبلیغاتی که صورت گرفته، جروم (با هنرمندی کامرون مانهن Cameron Monaghan) در قسمت اول نیم فصل دوم سریال Gotham حضور نخواهد داشت. از آنجایی که ساخت سریال Gotham شبکه FOX به ندرت در تعطیلات متوقف شد، نیم فصل دوم آن از اوایل بهار پخش می‌شود. اما هفته بعد این وقفه به پایان می‌رسد. این سریال بیشتر از همیشه افسانه بتمن را به تصویر می‌کشد و به زودی شاهد حضور جوکر در آن خواهیم بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با این حال، کامرون مانهن با بازی شخصیت جروم که یاد آور Clown Prince of Crime است، مورد توجه طرفداران و منتقدین قرار گرفته است. یک سال از حضور او در این سریال می‌گذرد اما قسمت آخر نیم فصل اول این سریال، برگشت او در نقش همسایه جدید پنگوئن، آرخام اسیلوم را نشان داد. تریلر نیم فصل دوم سریال گاتهام این تبهکار را کنار Poison Ivy نشان داد. هرچند به نظر می‌رسد طرفداران باید چند هفته‌ای برای بازگشت جروم‌ به تلوزیون صبر کنند.

کامرون مانهن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پستی درباره بازگشت سریال گاتهام از هفته آینده منتشر کرده و گفته که شخصیت جروم در این قسمت نخواهد بود. هرچند طرفداران گاتهام از این انتظار ناامید شده‌اند، مانهن گفته اتفاقات بزرگی در راه است. گاتهام قطعا از اینکه عجیب غریب باشد، نمی‌ترسد. جالب‌تر اینکه او تایید کرده جروم نقش بزرگی در مابقی سریال دارد. حضور او تاکنون پراکنده بوده اما با از راه رسیدن جوکر دیگری، مانهن شانس ادامه‌ی کارهایش را خواهد داشت.

البته شنیده‌ایم که جروم هیچوقت حضور منسجمی در گاتهام نخواهد داشت. اما ذات آشوبگر او همانند جوکر بدین معنی است که او از توانایی‌اش به خوبی استفاده می‌کند. با اینکه جروم تبهکار اصلی این سریال به این زودی نخواهد بود، دیدن تکامل او بعنوان یکی از بزرگترین آدم بدهای گاتهام سرگرم کننده است. حتی مارک همیل نیز جروم را دوست دارد و این تحسین بالایی از سوی یکی از صداپیشگان برجسته جوکر است. اگرچه ممکن است طول بکشد تا جروم و مانهن برگردند، گاتهام به بهتر شدن خود ادامه می‌دهد.

فصل ۴ گاتهام از پنجشنبه آینده، اول مارس از شبکه فاکس پخش می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.