سم راکول مشتاق است تا نقشش در دنیای سینماتیک مارول را از سر بگیرد

27 February 2018 - 22:30

سم راکول (Sam Rockwell) در یک مصاحبه گفت که او آماده است تا نقشش بعنوان جاستین همر (Justin Hammer) در فیلم «مرد آهنی ۲» را از سر گیرد. این بازیگر اکنون خوشحال است که نامزد جایزه‌ی اسکار بهترین نقش مکمل مرد در فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri شده است. اما اخیرا راکول اظهار کرده است که پس از هشت سال می‌خواهد به دنیای سینماتیک مارول بازگردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

راکول نقش جاستین همر را در فیلم «مرد آهنی ۲» بازی کرد، و ایوان وانکو (Ivan Vanko) یا همان ویپلش (Whiplash) با بازی مایکی رورک (Mickey Rourke) را به خدمت گرفت تا سلاح پیشرفته‌ی خود را کامل کند. این شخصیت در فیلم Iron Man 3 «مرد آهنی ۳» حضور پیدا نکرد اما یک بازگشت مختصر در سال ۲۰۱۴ داشت. متاسفانه، این شخصیت در سال‌های اخیر حضور چندانی ندارد اما واضح است که راکول هنوز مشتاق است تا به دنیای سینماتیک مارول بازگردد.

در یک مصاحبه با THR در مورد نقش راکول در فیلم Three Billboards، از او در مورد اینکه آیا دوست دارد تا به نقشش بعنوان جاستین همر برگردد یا خیر سوال شد. شایان ذکر است که می‌دانیم او اکنون نمی‌تواند دیگر علیه تونی استارک (Tony Stark) باشد. راکول گفت:

قطعا، من دوستان‌ زیادی در این فرانچایز دارم. جرمی رنر (Jeremy Renner) یکی از دوستان من است و کریس اونز (Chris Evans) و مارک روفالو (Mark Ruffalo) را بسیار دوست دارم. رابرت داونی جونیور همیشه شوخ طبع است. قطعا دوست دارد تا من و کلارک (Clark) را به فرانچایز بازگرداند. این می‌تواند بسیار جالب باشد.

همر در انتهای «مرد آهنی ۲» دستگیر شد. ظاهرا اوضاع بین او و بالادستی‌هایش چندان مناسب نیست. از آنجایی که مخاطبان او را آخرین بار در زندان مشاهده کردند، اگر جاستین همر بخواهد به دنیای سینماتیک مارول بازگردد، باید به نحوی خود را از زندان خلاص کند.

بعنوان یک شخصیت شرور در دنیای سینماتیک مارول، همر پتانسیل خوبی برای اینکه سهم بیشتری در این دنیا داشته باشد دارد. او مدت‌ها دشمن نه تنها مرد آهنی بلکه مرد عنکبوتی (Spider-Man) و انتقام جویان در جهان مارول بوده است و اغلب در حال افزایش تکنولوژی دشمنان آن‌ها بوده‌ است. اگر علاقه‌ی بین راکول و استودیو مارول دو طرفه باشد، ممکن است این شخصیت بتواند در فاز آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول سهمی داشته باشد.

علی‌رغم احتمال بازگشت راکول بعنوان جاستین همر در «مرد آهنی ۲»، ممکن است نقشی متفاوت از او ببینیم. آینده‌ی تونی استارک یا رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در دنیای سینماتیک مارول نامعلوم است، بنابراین فیلم جدیدی از «مرد آهنی» با بازگشت راکول بعنوان همر می‌تواند کاملا متفاوت باشد. اما در دنیای سینماتیک مارول، تغییرات به سختی اتفاق می‌افتد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.