مدیر سریال The Walking Dead می‌گوید آخرین قسمت فصل هشت سریال «فوق‌العاده» است

26 February 2018 - 17:00

اخطار: این مطلب شامل اسپویلرهایی از کتاب کامیک سریال است

در حالی که The Walking Dead ساخته AMC انتظار آغاز نیم فصل دوم فصل هشتم خود را می‌کشد، مدیر سریال اسکات گیمپل (Scott Gimple) قول داده است که آنچه به عنوان پایان فصل هشت سریال مرده متحرک در نظر گرفته بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی‌ست که طرفداران بتوانند تحمل کنند. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

دنیای تلویزیونی مرده متحرک مفتخر است به اینکه با شل و سفت کردن داستان خود هوادارانش را شوکه کند. سریال به مقدار کمی از سری کتاب‌های کامیک‌اش که رابرت کیرکمن (Robert Kirkman) آنها را خلق کرده پیروی می‌کند. با کشتن‌های ناگهانی شخصیت‌هایی مثل آندریای لاری هولدن (Laurie Holden) و اخیرا کارل از چندلر ریگز (Chandler Riggs) – که البته هنوز بحث سر آن بسیار است و نظریه‌هایی درمورد آن وجود دارد سریال به خوبی ثابت کرده از حذف کردن هیچ کس از سریال ترسی ندارد. در حالی که جنگ نیگان و «نجات دهندگان» (The Saviors) ادامه دارد گیمپل هواداران را تشویق می‌کند تا کتاب قانون را دور بیندازند و خود را برای پایانی اکشن آماده کنند.

در مصاحبه‌ای، گیمپل می‌گوید که طرفداران برای پایان فصل هشت می‌توانند انتظار چه چیزهایی را داشته باشند (یا نداشته باشند):

پایان بزرگی‌ست. شاید در حال حاضر زیادی بزرگ. مقیاس بعضی از کارهایی که موفق به انجام آنها شدیم بسیار زیاد است. با این حال، شدت عاطفی دیوانه‌کننده بود. و تا حد زیادی بذر داستان بعد را در سریال می‌کارد.

در نسخه کامیک قسمت آخر فصل هشتم سریال، ریک با زندانی کردن نیگان به زندگی او رحم می‌کند و کامیک به سراغ داستان بعدی یعنی زمزمه‌کننده‌ها (The Whisperers) می‌رود. با این حال سوال بزرگی وجود دارد که آیا ریک سریال هم زندگی نیگان را می‌بخشد؟ طبق گفته‌های مدیر سریال، با تغییراتی که در پایان بزرگ خود خواهد داد، هیچ کس در امان نخواهد بود.

با توجه به شخصیت‌هایی که الان داریم و قبلا نداشتیم و همین طور عکس آن، و با وجود شتاب بالای داستان، اتفاقاتی که رخ خواهند داد از خیلی نظرها متفاوت خواهند بود. تغییرات بزرگی وجود خواهند داشت که پیامد بخش‌های خاصی از داستان را دگرگون خواهند کرد. سعی می‌کنیم به جنبه احساسی داستان وفادار باشیم اما بخش‌های بزرگی از آن را تغییر دهیم.

با کینه‌ای که نیگان از ریک، حزقیال (Ezekiel) و مگی گرفته کسی چه می‌داند قربانی بعدی لوسیل چه کسی خواهد بود؟ با تمدید شدن قرارداد جفری دین مورگان (Jeffery Dean Morgan) برای فصل نهم که می‌تواند حاکی از جزییاتی مهم باشد، شاید موقعیتی برای ریک و نیگان فراهم شود که کدورت را کنار بگذارند. خشونت شدید نجات‌دهندگان بر روی تلویزیون بسیار قابل احساس‌تر از کامیک است. در نهایت این به عهده مدیر جدید این سریال، آنجلا کنگ (Angela Kang) خواهد بود تا تصمیم بگیرد در فصل نهم با باقی‌مانده داستانی که گیمپل برای او به جا گذاشته چه کند. در کنار زخم گاز شوکه‌کننده کارل در پایان نیم فصل، مشخص نیست گیمپل چه چیزی در آستین خود دارد تا هواداران را تا فصل ۹ منتظر نگه دارد.

منبع:‌ ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.