جنیفر لارنس مستند MeToo را می‌سازد

27 February 2018 - 16:34

طبق گزارشات بعمل آمده، جنیفر لارنس در حال کار روی مستند MeToo# است که به مباحث اخیر هالیوود مانند تبعیض میان زنان و مردان در پرداخت حقوق و سوء استفاده جنسی در صنعت فیلم‌سازی می‌پردازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیرا خبر منتشر شده حاکی از این بود که این بازیگر زن نامزد اسکار، قصد دارد کمی از بازیگری فاصله گرفته و به همکاری با Represent.Us، سازمانی که افراد جوان در آن مشارکت سیاسی و اجتماعی دارند، بپردازد. با اینکه بیشتر خبر توسط مدیر برنامه‌های لارنس منتشر شد، به نظر می‌رسد وی آماده همکاری با پروژه‌های آتی نیز هست. این یعنی مجموعه مستند MeToo# ساخته می‌شود.

پایگاه خبری THR اعلام کرده که جنیفر لارنس با کت سدلر (Cat Sadler) برای ساخت مستند جدیدی همکاری می‌کند که به جنبش MeToo# و Time’s Up و همچنین تبعیض میان زنان و مردان در پرداخت حقوق می‌پردازد. گفته می‌شود مستندساز برنده اسکار، استفانی سوکتیگ (Stephanie Soechtig) این مستند را می‌سازد. هنوز هیچ استودیویی برای این پروژه اعلام نشده اما با توجه به حضور افراد مشهور و موضوع جالب این مستند، پیدا کردن پخش کننده مناسب کار دشواری نیست.

سال‌هاست لارنس به دفاع از حقوق زنان در هالیوود می‌پردازد. اخیرا وی درباره تبعیض میان زنان و مردان در پرداخت حقوق در صنعت فیلم‌سازی صحبت کرده و از تجربه خودش در American Hustle گفته که نقش مقابل بردلی کوپر، کریستین بل (Christian Bale)، جرمی رنر (Jeremy Renner) و امی آدامز (Amy Adams) را بازی می‌کرد. او آزادانه نظر خود درباره انحراف اخلاقی هاروی وینستین (Harvey Weinstein) و دیگر افراد را در جنبش MeToo# و Time’s Up اعلام کرد.‌ حالا او فعالیت خود را در زمینه جدیدی آغاز کرده تا زنان را بهتر آموزش داده و به آن‌ها کمک کند تا از حقوق خود دفاع کنند.

سدلر نیز ناگهان وقتی فهمید حقوقش از همکارش، جیسون کندی (Jason Kennedy) با وجود شغل یکسان کمتر است، تصمیم گرفت از برنامه !E کنار برود. به همین دلیل او الگوی مخالفت با این تبعیض شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.