دیزنی دو سریال اورجینال جدید در دست ساخت دارد

26 February 2018 - 12:49

کانال دیزنی دو سریال انیمیشنی اورجینال جدید برای شبکه کابلی‌اش سفارش داده است. اریک کولمن (Eric Coleman)، مدیر ارشد برنامه‌ریزی اورجینال و مدیر بخش انیمیشن تلوزیونی دیزنی اعلام داشت که این سریال‌ها به کشف دنیاهای جدید خیالی می‌پردازند که پر از المان‌های جالب و شخصیت‌های به یاد ماندنی هستند. در ادامه سینماگیمفا همراه باشید.

سریال کمدی Amphibia ماجراجویی آن بونچی ۱۳ ساله خود محور را نشان می‌دهد که با جادو به دنیای خیالی Amphibia رفته که سرزمین روستایی پر از آدم‌های قورباغه‌ای است. او با کمک قورباغه جوانی به نان اسپریگ، به قهرمان تبدیل شده و اولین دوستی واقعی زندگی‌اش رقم می‌خورد. این سریال را کارگردان برنده جایزه آنی، مت برالی (Matt Braly) کارگردانی می‌کند و تهیه کننده اجرایی آن نیز است.

سریال کمدی ترسناک The Owl House، لوز را نشان می‌دهد، دختر نوجوان از خود مطمئنی که بطور تصادفی وارد قلمروی اهریمن می‌شود جایی که او با جادوگر آشوب‌گری به نام ادا و جنگجوی کوچکی به نام کینگ دوست می‌شود. لوز برخلاف توانایی‌های جادویی‌اش به دنبال رویای جادوگر شدن به عنوان شاگرد ادا در Owl House مشغول به کار می‌شود و سرانجام خانواده جدیدی پیدا می‌کند. این سریال را دانا تریس (Dana Terrace) می‌سازد که یکی از ۱۰ انیمیشن برتر برای دیدن است.

کولمن اعلام داشته دیزنی برای کار کردن با برالی و تریس هیجان‌زده است و اعلام داشته “مت و دانا هر یک احساس منحصر به فردی وارد این سریال‌ها می‌کنند که در حال حاضر در تلوزیون شاهد آن نیستیم.”

هر دو سریال سال ۲۰۱۹ پخش می‌شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.