نویسنده فیلم Game Night دوست دارد دنباله این فیلم را بسازد

26 February 2018 - 21:38

**هشدار: این خبر حاوی مطلب اسپویل Game Night است**

نویسنده‌ی فیلم Game Night، مارک پرز (Mark Perez) در مصاحبه جدید خود گفته اگر فرصتی دست دهد خیلی دوست دارد دنباله‌ی کمدی مرموز این فیلم که با استقبال خوبی مواجه شد را بسازد. این فیلم منحصر به فرد که از بازی قتل مرموز به آدم‌ربایی مرموزی تبدیل می‌شود، زاییده‌ی خیال پرز و جان داویس (John Davis) است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم مورد تحسین واقع شده‌ی Game Night، با امتیاز ۸۱ درصدی که از سایت راتن تومیتوز دریافت کرد، آغاز خوبی داشت. برخلاف اینکه این فیلم در سایه فیلم Black Panther مارول قرار گرفت اما توانست فروش ۲۱.۸ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی در افتتاحیه آخر هفته داشته باشد و این در حالی است که بودجه‌ی تولید آن ۳۷ میلیون دلار بوده است. اگر این کمدی تاریک بتواند ماه بعد نیز همین‌طور پیش رود، احتمال ساخت دنباله آن توسط استودیو مارول زیاد است، چیزی که پرز امید دارد به وقوع بپیوندد.

پایگاه خبری THR در جلسه پرسش و پاسخ جدیدی، از پرز درباره احتمال کارگردانی دنباله Game Night یا حتی دنباله آن پرسید. با اینکه به نظر می‌رسد موفقیت این فیلم به تنهایی پرز را راضی می‌کند او قطعا در صورت تقاضا دوست دارد دنباله این فیلم را بسازد. می‌توانید صحبت‌های او را پیرامون این فیلم در قسمت زیر بخوانید:

 

اگه دنباله این فیلم ساخته بشه خیلی خوب میشه. فیلم‌های عالی مثل Game Night یا هر فیلم دیگه‌ای مثل اون معمولا دنباله‌دار هستند. این یعنی فیلم کارش خوب بوده و این تنها چیزیه که در حال حاضر برام مهمه. مثل این می‌مونه که فیلم‌ها بازیکن‌های پلی‌آف هستند و به Super Bowl فکر نمی‌کنند و از طرفی تمام فکر و ذکرشون Super Bowl است. البته من عاشق دنباله‌های زیاد واسه این فیلم هستم و دوست دارم این شخصیت‌ها تا می‌توانند کارهای مسخره انجام بدن. در حال حاضر به نظرم این فیلم خیلی خوب و جالبه و امروزه فیلم‌های کمدی کم هستن و امیدوارم بیشتر از این فیلم‌ها شاهد باشیم.

فیلم Game Night ممکن است درباره‌ی راز قتل واقعی یا غیرواقعی باشد که در آن خشونت و شورش نیز دیده می‌شود. اما سرانجام بازیگران اصلی فقط با چندتایی خراش و یک زخم گلوله موفق به فرار می‌شوند. مکس (با هنرمندی جیسون بیتمن Jason Bateman) و آنی (با هنرمندی راشل مک‌آدامز Rachel McAdams) هر دو به همراه دوست پلیس‌شان گری (با هنرمندی جس پلمونز Jesse Plemons) و برادر مکس، بروکس، (با هنرمندی کایل چندلر Kyle Chandler) نجات پیدا می‌کنند. بنابراین اگر پرز و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) و جاناتان گلدستین (Jonathan Goldstein) بخواهند دنباله این فیلم را با همان بازیگران بسازد، آن‌ها قطعا ساخت فیلم را به تعویق می‌اندازند.

موفقیت فیلم Game Night باعث ساخت دنباله آن با بازیگران جدید و نوع متفاوتی از بازی اشتباهی می‌شود. اما فیلم فعلی احتمال باز ماندن پایان دنباله‌اش را می‌دهد. اگر کار تبلیغات فیلم خوب پیش رود، طرفداران دو دنباله را شاهد خواهند بود. به نظر می‌رسد پرز به نوشتن فصل جدیدی برای شخصیت‌هایی که خلق کرده، علاقمند است.

این نگرانی که پرز و برادران وارنر با فیلم‌های آتی Game Night مواجه می‌شوند، بازگشت کمی است. طرح داستان فیلم اول ایده‌ی اورجینالی است که با ساخت دنباله دیگر اورجینال نخواهد بود. اما حالا این فیلم در باکس آفیس موفق بوده و احتمال ساخت دنباله آن زیاد است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.