مارک همیل دوست دارد در سری سوم نگهبانان کهکشان بازی کند| جیمز گان نیز از این علاقه بدش نمی‌آید

26 February 2018 - 22:00

مارک همیل (Mark Hamill) به بازی در سری سوم Guardians of Galaxy (نگهبانان کهکشان) علاقه نشان داده و به نظر می‌رسد جیمز گان (James Gunn) این فیلم را می‌سازد. سری سوم این فیلم هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و گویا فیلم‌برداری آن تا اوایل سال بعد شروع نمی‌شود و قرار است تابستان ۲۰۲۰ اکران گردد. البته نگهبانان روی پرده سینما حضور طولانی خواهند داشت چون در دو فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) و دنباله آن نیز بازی می‌کنند. اگر سری سوم این فیلم سال ۲۰۲۰ اکران شود، چهارمین سالی خواهد بود که با Star-Lord و Gamora راهی سینماها می‌شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که تاکنون خبری از سری سوم نگهبانان کهکشان نبوده، اطلاعات زیادی از این پروژه در دست نیست.‌ اکتبر گذشته، گان تایید کرد که اولین پیش نویس فیلم‌نامه تقریبا کامل شده اما هیچی درباره داستان نمی‌دانیم. حتی نمی‌دانیم آدام وارلاک (Adam Warlock) به این سری برمی‌گردد یا نه.

تنها چیزی که می‌توانیم با اطمینان بگوییم این است که مارک همیل دوست دارد در این سری بازی کند. بعد از اینکه یکی از طرفداران از گان در توییتر پرسید نقشی برای همیل در فیلمش دارد یا نه، او اینگونه پاسخ داد که آماده‌ی ملاقات با این بازیگر جنگ ستارگان است. همیل نیز به این مکالمه ملحق شده و گفته که بعنوان یک همسایه خوب و بازیگر بیکار خوشحال می‌شود به این پروژه بپیوندد. همه چیز از اینجا به بعد جالب شد:

قطعا این نمی‌تواند تایید پیوستن همیل به دنیای مارول برای بازی در سری سوم نگهبانان کهکشان باشد. این احتمال وجود دارد که گان این داستان را ساخته باشد و این بخشی که برای لوک اسکای‌واکر مناسب باشد، نیست. بنابراین جای تعجب ندارد اگر همیل در این فیلم بازی کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.