اولین پوستر تبلیغاتی سریال Game of Thrones منتشر شد

28 February 2018 - 12:13

پوستر تبلیغاتی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) فصل آخر این سریال که سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود را نشان می‌دهد. سریال فانتزی و تحسین شده شبکه HBO براساس مجموعه رمان A Song of Ice and Fire نوشته‌ی جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) به پایان خود نزدیک شده است. چون این سریال باید ابتدا در زمستان دیده می‌شد، تولید این فصل به تعویق افتاد تا با شروع فصل زمستان فیلم‌برداری آغاز شود. لذا پخش آن تا سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در حال فیلم‌برداری است و تنها شش قسمت دارد که یک قسمت کمتر از فصل هفت و چهار قسمت کمتر از فصل‌های دیگر است.‌ اگرچه بعضی قسمت‌های فصل هشت ممکن است طولانی باشند. این تعداد برای دیوید بنیوف (David Benioff) و دی. بی. وایس (D. B. Weiss) کافی است تا داستان سریال را به پایان برسانند.‌ در حالی که زمان زیادی تا منتشر شدن اولین تریلر فصل هشت سریال باقی مانده، این باعث نشده HBO تبلیغات خود برای این فصل را شروع نکند و به اطلاع عموم نرساند این سریال امسال پخش نخواهد شد و این فصل قطعا آخرین فصل سریال است.

پایگاه خبری Collider اولین پوستر تبلیغاتی فصل هشت سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرده که در ماه مه در لاس‌وگاس نشان داده می‌شود. همانند بیشتر پوستر‌های تبلیغاتی، پوستر HBO برای فصل آخر سریال مینیمالی است. البته چیزی که خیلی خوب در این پوستر به چشم می‌خورد این است که پخش سریال در سال ۲۰۱۹ مجددا تایید شده است. اما جالب‌تر سه نشانی است که در پوستر می‌بینیم و نشان‌دهنده سه خانواده باقی مانده سریال هستند: استارک، تارگارین و لنستر. می‌توانید این پوستر را از قسمت زیر مشاهده کنید:


اولین بار سریال بازی تاج و تخت سال ۲۰۱۱ از شبکه HBO روی آنتن رفت و برای طرفداران و آن‌هایی که کتاب‌ها را خوانده یا نخوانده بودند، خیلی جالب بود. چون مارتین هنوز در حال نوشتن کتاب جدیدی است، سریال مجبور شد به کار خود ادامه دهد و به نتیجه‌گیری خاص خود برسد. اما بعد از آن، بازیگران و عوامل سریال احساس کردند که زمان به پایان رسیدن سریال فرا رسیده است. هر چیزی ممکن است در این شش قسمت فصل پایانی اتفاق افتد اما در پایان، یک نفر باید به تاج و تخت برسد و بر وستروس فرمانروایی کند. البته این احتمال نیز می‌رود که وایت واکرها برنده ماجرا شوند و هیچ‌کس برای فرمانروایی بر هفت اقلیم زنده نماند.

با اینکه خط اصلی داستان سریال سرانجام در سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد، HBO به دنبال توسعه و بسط این دنیا با یک یا چند پیش‌درآمد است. این شبکه هیچ تضمینی برای این اتفاق نداده اما آماده‌ی رها کردن این سریال نیز نیست.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.