لیست بازیگران فیلم Gemini Man مشخص شد

28 February 2018 - 15:00

انگ لی (Ang Lee) رسما فیلم‌برداری فیلم علمی تخیلی و دلهره‌آور خودش، با نام Gemini Man را آغاز کرد. ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر نقش اول این فیلم است که نقش یک مامور سالخورده‌ی آژانس امنیت ملی به نام هنری (Henry) را ایفا می‌کند که قرار است تا با بزرگ‌ترین دشمنش، یعنی خودش روبه‌رو شود؛ او در این فیلم قرار است تا با نسخه‌ی جوان‌تر از خودش مبارزه کند که مامور شده است تا او را نابود سازد. انگ لی که تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه اسکار نیز شده است، هیچ‌گاه از بودن در یک ژانر راضی نبوده و هیچ‌گاه نیز به خاطر داستان‌نویسی خودش دچار جاه‌طلبی نشده است. بعد از سرمایه‌گذاری او بر روی فیلم سه بعدی Life of Pi «زندگی پی» و همچنین استفاده او از نرخ فریم فوق‌العاده بالای ۱۲۰ فریم در ثانیه، برای ساخت فیلم Billy Lynn’s Long Halftime Walk «پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه»، لی قرار است تا این‌بار با نوع دیگری از تکنولوژی به چالش بپردازد تا بتواند دو تصویر از ویل اسمیت را همزمان در کنار هم در یک صحنه نشان دهد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

عنوان Gemini Man، پروژه‌ای است که از سال ۱۹۹۷ قرار بود تا در سینمای هالیوود ساخته شود؛ افراد شناخته شده‌‌ی زیادی نیز در این پروژه حضور دارند، از خالق سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، یعنی دیوید بنیاف (David Benioff)، تا فیلم‌نامه نویس فیلم‌های Gattaca «گاتاکا» و The Truman Show «نمایش ترومن»، یعنی اندرو نیکول (Andrew Niccol) که بخشی از فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته است. لی قرار است تا فیلم Gemini Man را بر اساس فیلم‌نامه‌ای کارگردانی کند که توسط استیون جی. ریول (Stephen J. Rivele) و کریستوفر ویلکینسون (Christopher Wilkinson) پیش‌نویس شده است؛ این افراد اعتبار خود را به خاطر کار بر روی پروژه‌هایی مانند Miles Ahead «مایلز پیش‌رو» و Pawn Sacrifice «قربانی پیاده» کسب کرده‌اند. با توجه به تمام افراد با استعدادی که در این پروژه دور هم گرد آمده‌اند تا این فیلم را درست کنند، انتظار می‌رود که فیلم Gemini Man، بیش از هر فیلم دیگری با ژانر اکشن مربوط به آینده، هیجان‌انگیز باشد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط کمپانی‌های پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و اسکای‌دنس (Skydance) منتشر شده است، اکنون معلوم است که بازیگران فیلم Gemini Man اکنون به‌طور رسمی توسط این کمپانی‌ها تایید شده‌اند. از بازیگران این فیلم می‌شود افراد سرشناس زیادی را نام برد؛ مانند مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) که قبلا نیز درباره حضور او به شما اطلاع داده بودیم، و کلایو اون (Clive Owen)، و بازیگر فیلم‌های Doctor Strange «دکتر استرنج» و Annihilation «نابودی»، یعنی بندیکت وانگ (Benedict Wong)، و همچنین ویل اسمیت که بازیگر اصلی این فیلم است.

همچنین جالب است بدانید که ویل اسمیت در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خودش نیز شروع تولید این پروژه را اعلام کرده است؛ او یک ویدئو از مراحل تولید این فیلم در مناطق مرطوب کشور گرجستان منتشر کرده است و در زیر آن، این متن را درج کرده است: “اولین هفته‌ی فیلم جدیدم Gemini Man. انگ لی من را به این‌جا آورده است تا با حیات وحش بجنگم”.

همچنین برای آشنایی شما با این فیلم، خلاصه‌ای از آن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم:

فیلم Gemini Man یک فیلم اکشن و دلهره‌آور با بازی ویل اسمیت در نقش هنری بروگان (Henry Brogan) است. او که یک قاتل نخبه است، به‌طور ناگهانی توسط یک مامور جوان مرموز مورد هدف قرار می‌گیرد و این مامور او را تعقیب می‌کند و به‌نظر می‌رسد که او می‌تواند تمام حرکات و اعمال هنری را پیش‌بینی کند.

یکی از جزئیات کلیدی که در این خلاصه‌ی منتشر شده، به آن اشاره شده است و به نظر نمی‌رسد که یک اسپویلر برای این فیلم باشد، این است که آن “مامور جوان مرموز” در واقع یک موجود شبیه‌سازی شده از هنری بروگان است که از او ۲۵ سال جوان‌تر است. بنابراین اسمیت قرار است تا تکنولوژی فرآیند جوان‌سازی CGI را تجربه کند و این تجربه به منظور به نمایش گذاشتن نسخه‌ی جوان‌تر او در این فیلم است. این تکنولوژی در زمانی که فیلم Gemini Man برای اولین بار مطرح شد، یعنی در بیست سال پیش، برای تولید‌کنندگان فقط یک چشم‌انداز و آرزو بود. با این‌حال، اکنون تکنولوژی فرآیند کاهش سن یک تکنولوژی عادی برای مردم است و هر روزه کارهای زیادی را با این تکنولوژی انجام می‌دهند؛ ازجمله تبدیل کردن مایکل داگلاس (Michael Douglas) به نسخه‌ی دهه‌ی ۱۹۸۰ خودش و همچنین تبدیل کردن دواین جانسون (Dwayne Johnson) به یک فرد دبیرستانی دارای اضافه وزن و آوازخوان.

تکنولوژی جوان‌سازی CGI، عادت به تولید نتایج شگفت‌انگیز دارد (دوباره می‌توانم از مثال جوان کردن دواین جانسون استفاده کنم)، ولی این تکنولوژی بسیار گران قیمت است، به همین دلیل گزارش شده است که بودجه‌ی بسیار زیادی از فیلم حماسی گنگستری The Irishman «مرد ایرلندی»، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) را به خودش اختصاص داده است. به هرحال لی علاقه‌ی زیادی به چالش‌های خوب تکنولوژی دارد و به‌نظر می‌رسد کسی که بتواند از این حقه‌های سحرآمیز تکنولوژِی استفاده کند تا موجب محبوب شدن فیلم Gemini Man شود، فقط خود انگ لی است. علاوه بر تمام این موارد، توجه به این نکته که ویل اسمیت قرار است تا با نسخه‌ی جوان‌تر خودش مبارزه کند، می‌تواند جدای از اتفاقات عادی که در فیلم‌های اکشن دیگر رخ می‌دهد، اتفاقات جالب دیگری را نیز در داستان این فیلم رقم بزند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.