«بدون تاریخ، بدون امضا» همچنان پیشتاز در گیشه سینمای ایران

28 February 2018 - 15:50

 فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در دومین هفته اکران پیشتاز قاطع گیشه سینمای ایران بود و فروش خود را به مرز دو و نیم میلیارد تومان رساند. این در حالی‌ست که وضعیت فیلم‌های جدید اکران شده از چهارشنبه هفته پیش تعریفی ندارد و این فیلم‌ها بدون تعداد سالن کافی و در نبود امکان تبلیغ مناسب مخاطب چندانی را جذب نکرده‌اند.

«بدون تاریخ، بدون امضا» دومین فیلم وحید جلیلوند با بازی امیر آقایی، نوید محمدزاده و هدیه تهران بر اساس آمار اعلام شده در سیایت سینماتیکت از چهارشنبه هفته گذشته تا دیشب ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کرده و مجموع درآمدش از گیشه به ۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان رسیده است.

دومین فیلم پرفروش هفته کمدی آینه بغل» با ۵۹۸ میلیون تومان فروش بود و مبلغ کل فروش این فیلم ۱۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان شد. دیگر کمدی روی پرده «ما خیلی باحالیم» ساخته بهمن گودرزی هم ۲۷۶ میلیون تومان فروخت و درآمد کلش به ۸۴۸ میلیون تومان رسید.

«اسرافیل» ساخته آیدا پناهنده در دومین هفته اکران مخاطب بیشتری جذب کرد و ۱۶۲ میلیون تومان فروخت. این فیلم در مجموع ۲۳۲ میلیون تومان از گیشه به دست آورده است.

اما فیلم «مادری» که از چهارشنبه پیش به شکل ناگهانی و بدون تبلیغات اکران شد، در هفته اول ۵۱ میلیون تومان فروش کرد. در اولین فیلم رقیه توکلی بازیگرانی مثل هومن سیدی، نازنین بیاتی و هانیه توسلی بازی می‌کنند.

«هاری» به کارگردانی امیداحمد انصاری هم در دومین هفته اکران ۱۱۳ میلیتون تومان درآمد کسب کرد و مجموع فروشش به ۱۹۶ میلیون تومان رسید.

دو فیلم جدید دیگر یعنی «دعوتنامه» ساخته مهرداد فرید و «بلوک ۹ خروجی ۲» علیرضا امینی هم که سالن‌های چندانی در اختیار ندارند، به ترتیب ۱۲ و ۱۰ میلیون تومان فروختند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.