اولین تریلر دنباله Wreck-It Ralph منتشر شد

28 February 2018 - 23:13

در اولین تریلر Ralph Breaks The Internet: Wreck-It Ralph 2، رالف بر می‌گردد تا انتقام بگیرد. بخش انیمیشن دیزنی با اکران انیمیشن Wreck-It Ralph در سال ۲۰۱۲ به موفقیت بزرگی دست یافت. در این انیمیشن، جان سی‌ ریلی (John C. Reilly) صداپیشگی رالف را بر عهده داشته و این انیمیشن نگاه عمیقی بر دنیای گذرگاه و خصوصا دنیای ناشناخته بازی‌های به اشتراک گذاشته شده، دارد. فیلم اول از نظر مفهوم و اجرا مورد ستایش واقع شد و خیلی‌ها منتظر هستند ماجراجویی دیگری را با این شخصیت‌ها شاهد باشند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دیزنی این رویا را با ساخت دنباله فیلم که امسال راهی سینماها می‌شود، تحقق می‌بخشد. صداپیشگان این انیمیشن سارا سیلورمن (Sarah Silverman) در نقش وانلوپ، جک مک‌برایر (Jack McBrayer) در نقش فلیکس، و جین لینچ (Jane Lynch) در نقش کالهون باز می‌گردند و تاراجی پی. هنسون (Taraji P. Henson) در نقش یس به این مجموعه می‌پیوندد. سری دوم این انیمیشن جنبه سرگرمی نیز دارد. خیلی‌ها منتظر بودند ببینند ماجراجویی اینترنتی رالف چگونه است، و حال این انتظار به پایان می‌رسد. دیزنی امروز اولین تریلر Ralph Breaks The Internet: Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرد. این تریلر اولین نمایش رسمی این دنباله است. می‌توانید در اینجا خلاصه رسمی داستان را نیز بخوانید:

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 گذرگاه ویدئویی Litwak را پشت سر گذاشته و وارد دنیای گران‌قیمت، هیجانی و کشف نشده اینترنت می‌شود که ممکن است رالف را نجات دهد یا ممکن است این اتفاق نیفتد. رالف عاشق بازی ویدئویی و دوست او، وانلوپ با سفر به درگاه جهانی برای جستجوی بخش جایگزین خطر بزرگی می‌کنند تا بازی ویدئویی وانلوپ، Sugar Rush، را نجات دهند. در طول مسیر، رالف و وانلوپ متکی بر شهروندان اینترنت هستند تا آن‌ها را هدایت کنند از جمله آن‌ها می‌توان با کارآفرین وب سایت، یس، اشاره کرد که الگوریتم اصلی و روح و جان وب سایت Buzztube است.

اولین تریلر این انیمیشن آن طور که باید باشد، نیست. ارتباط میان رالف و وانلوپ مرکز و محور فیلم اول بود، بنابراین کنار هم نگه داشتن آن‌ها و کانون آن، هوشمندانه است. فعل و انفعال آن اصلا تغییر نکرده و این چیز خوبی است. آن همچنین تلاشی که در دنباله صورت می‌گیرد را نشان می‌دهد. هیچ زمانی برای ساخت مجدد زندگی در Litwak تلف نمی‌شود و آنها فورا وارد اینترنت می‌شوند. وقتی به آنجا می‌رسند، نتیجه کار بسیار چشمگیر است.

یکی از اولین صحنه‌ها، زمانی است که آن‌ها بزرگی اینترنت و چندین وب سایت را می‌بینند. فیل جانسون (Phil Johnson) و ریچ مور (Rich Moore) می‌دانند چه می‌خواهند و حتی با خلاقیت خاصی، صفحات تبلیغاتی که بعد از بازدید هر صفحه باز می‌شوند، را نشان می‌دهند.

هرچند این تهی از هرگونه داستان واقعی است. از قبل می‌دانستیم رالف و وانلوپ آنلاین می‌شوند اما این کوچکترین بخش از هدف فلیکس و کالهون را نشان نمی‌دهد. این جزئیات در تریلرهای آتی دیده خواهند شد و می‌دانیم سورپرایزهای بیشتری در راه است. شخصیت‌های مارول و جنگ ستارگان و حتی شاهزاده دیزنی ظاهر می‌شوند. اما از آنجایی که این فقط یک تریلر است، نمی‌توان همه چیز را فهمید.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.