کریس همسورث در حال مذاکره با سونی برای بازی در فیلم جدیدی است

1 March 2018 - 09:00

کریس همسورث (Chris Hamsworth) مشغول مذاکره برای بازی در ریبوت/اسپین‌آف Men in Black (مردان سیاه‌پوش) سونی است‌. این فیلم با درخشش ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) در سال ۱۹۹۷، تبدیل به فرنچایز جدید سونی شد. مامورین مخفی که برای حفاظت از سیاره زمین در برابر خطرات بین کهکشانی، این فیلم را ترکیب فوق‌العاده‌ای از شوخ طبعی و اکشن کردند. این فیلم دو دنباله داشت که دنباله دوم سال ۲۰۱۲ اکران شد اما Men in Black 3 فرنچایزی نبود که سونی می‌خواست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این استودیو بجای ساخت فرنچایز، توجه خود را معطوف ساخت اسپین‌آف‌هایی کرده که گروه جنگجوی موجودات خارجی مرموز را باز می‌گرداند. ایده‌ی عبور از MIB با فیلم Jump Street 21 باعث شد سونی به فکر ساخت ریبوت بیفتد. سرانجام وقتی معلوم شد اف. گری گری (F. Gary Gray) کارگردان این پروژه است و حالا ستاره آن مشخص گردیده، خبرهای خوب از راه رسیدند.

پایگاه خبری هالیوود ریپورتر  اعلام کرده کریس همسورث در حال مذاکره برای بازی در اسپین‌آف Men in Black سونی است. همسورث نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. بنابر این گزارش، این فیلم این بار در لندن فیلم‌برداری می‌شود و همسورث توسط دو مامور دیگر احاطه می‌شود. طبق گزارشات، سونی دوست دارد یک زن سیاه‌پوش و یک پیرمرد را به تیم همسورث اضافه کند.

همسورث در حال حاضر خدای رعد و برق در دنیای سینماتیک مارول است، اما این فیلم دقیقا همان چیزی است که او بدان نیاز دارد. با توجه به سرنوشت نامشخص او در Avengers: Infinity War و انتقام‌جویان بدون نام، احتمال اینکه او دوباره برای بازی نقش ثور بازگردد کم است. پیوستن به فرنچایز دیگر، بهترین کاری است که همسورث می‌تواند انجام دهد خصوصا اینکه می‌تواند از مهارت‌های کمدی خود استفاده هم کند.

از طرفی سونی امیدوار است نام همسورث به دنبال موفقیت Thor: Ragnarok به جذب مخاطبین کمک کند. با اکران این اسپین‌آف کمی بعد از Avengers 4، علاقمندان به سینما می‌توانند همسورث را به زودی ببینند. اگرچه نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد که همسورث خارج از دنیای مارول عامل فروش فیلم نبوده است. سونی قطعا به دنبال تغییر این روند است و IP این فیلم نیز علت خوبی است. با وجود دو نقش اصلی دیگر، باید منتظر اخبار بیشتری بود. اما حالا که این استودیو یکی از ستاره‌های فیلم را پیدا کرده، می‌تواند به راحتی دیگر اعضای تیم را انتخاب کند.

فیلم‌برداری این پروژه در لندن میتواند حاکی از این باشد که سونی برای توسعه این فرنچایز برنامه‌هایی دارد. با وجود فیلم‌برداری‌های متعدد در سراسر جهان، آن‌ها این فرنچایز را وارد مسیر جدیدی می‌کنند. این می‌تواند تلاشی برای عرضه فیلم در سراسر جهان باشد. هر سه سری این فیلم عملکرد جهانی خوبی داشته‌اند اما قطعا جا برای توسعه و پیشرفت بیشتر وجود داشته و همسورث و این استودیو می‌توانند به این فرنچایز کمک کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.