زمان انتشار سریال انیمیشن Constantine مشخص شد

زمان انتشار انیمیشن سریالی Constantine «کنستانتین» که مربوط به کمپانی DC است و قرار است تا از شبکه‌ی CW Seed پخش شود، مشخص شد و خوشبختانه این زمان تعیین شده بسیار دور نیست. شخصیت کنستانتین برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ و در فیلم Constantine به کارگردانی فرانسیس لارنس (Francis Lawrence)، حضور پیدا کرد؛ در آن فیلم بازیگر مو سیاه آمریکایی، یعنی کیانو ریوز (Keanu Reeves) نقش این شخصیت بدنام بریتانیایی و مو طلایی را ایفا کرد. با وجود اینکه فیلم کنستانتین طرفداران بسیار زیادی داشت، باز هم تا سال ۲۰۱۴ هیچ پروژه‌ای درباره این شخصیت ساخته نشد و در سال ۲۰۱۴ نیز سریال Constantine مربوط به شبکه‌ی NBC منتشر شد که دوباره این شخصیت سیاه را وارد عرصه کرد و این سریال بیشتر از فیلم Constantine به اتفاقات داخل کتاب مصور این شخصیت پایبند بود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به محض اینکه تصمیم به ساخت مجموعه‌ی تلوزیونی براساس کتاب مصور کنستانتین گرفته شد، بازیگر اهل ولز بریتانیا، یعنی مت رایان (Matt Ryan) اعلام کرد که برای بازی در این نقش یکی از بهترین گزینه‌ها است و عوامل ساخت سریال Constantine نیز این موضوع را قبول کردند و او را پذیرفتند. متاسفانه میزان استقبال بینندگان از این سریال به قدری نبود که جلوی لغو این سریال را بعد از یک فصل ۱۳ قسمتی بگیرد. با وجود اینکه این تصمیم بسیاری از طرفداران را آزار داد، ولی موجب شد که رایان نقش شخصیت Constantine را در دو سریال دیگر از شبکه‌ی CW ایفا کند؛ بار اول در سال ۲۰۱۵ و در سریال Arrow «پیکان»، و بار دوم در قسمت‌های اخیر سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا».

درحالی که هنوز باید برای ساخت فیلم یا سریال دیگری درباره‌ی شخصیت کنستانتین تصمیم‌گیری کرد، مت رایان قرار است تا باری دیگر نقش شخصیت جان کنستانتین را ایفا کند، هرچند این‌بار او قرار است تا این کار را در قلمرو انیمیشن‌ها انجام دهد.با استناد به پایگاه خبری کامینگ سون (Coming Soon)، شبکه‌ی CW Seed که یک سرویس استریم رایگان و با پشتیبانی تبلیغات است، در حال تلاش است تا سریال انیمیشن Constantine را برای اولین بار در تاریخ ۲۴ مارس و در روز شنبه به نمایش بگذارد. علاوه بر این، باید بدانید که کنستانتین قرار است تا بخشی از ارائه‌ی کمپانی برادران وانر (Warner Bros) در کنفرانس واندرکان (WonderCon) باشد که قرار است تا در آخر همان هفته در شهر آناهایم کالیفرنیا برگزار شود.

هنوز برای ما مشخص نیست که آیا شبکه‌ی CW Seed قصد دارد تا این انیمیشن را مانند شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) منتشر کند یا خیر؛ یعنی تمام فصل را به صورت یک مجموعه منتشر کند یا هر شنبه قرار است تا فقط یک قسمت از این سریال انیمیشن منتشر شود که پخش قسمت‌های آن قرار است تا از تاریخ ۲۴ مارس شروع شود. اخبار انیمیشن مربوط به کنستانتین بعد از خبر شگفت‌انگیزی منتشر شد که اوایل امروز اعلام شد و آن خبر این بود که رایان قرار است تا نقش شخصیت کنستانتین را دوباره در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow ایفا کند. قبلا رایان تایید کرده بود که قرار است تا دو قسمت در سریال Legends of Tomorrow حضور داشته باشد و قسمت بعدی که او در آن حضور دارد نیز، قرار است تا در تاریخ ۱۹ مارس به نمایش گذاشته شود.

با توجه به رشد دائمی شخصیت کنستانتین در دنیای مشترک کماندار (Arrowverse) و همچنین با توجه به اینکه قرار است تا در آینده‌ای نزدیک سریال انیمیشنی درباره این شخصیت به نمایش گذاشته شود، واضح است که بخش تلوزیونی کمپانی DC، بر روی شخصیت کنستانتین حساب ویژه‌ای باز کرده است. درحالی‌که این موضوع هنوز مشخص نیست که آیا رایان در آینده در سریال دیگری نیز نقش کنستانتین را ایفا خواهد کرد یا خیر، ولی حداقل این موضوع برای ما معلوم است که او قرار نیست فعلا بازی در نقش کنستانتین را کنار بگذارد. اکنون نیز باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا داستان یکی از قسمت‌های دنیای مشترک کماندار که رایان قرار است تا در آن نقش کنستانتین را ایفا کند، می‌تواند موجب شود که یک سریال کوتاه دیگر نیز در شبکه‌ی NBC برای این شخصیت ساخته شود یا خیر.

انیمیشن Constantine قرار است تا از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۸ در شبکه‌ی CW Seed به نمایش گذاشته شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.