حامد بهداد بهترین بازیگر جوایز گلدن گلوبال شد

3 March 2018 - 21:00

حامد بهداد برای بازی در فیلم «سد معبر» برنده جابزه بهترین بازیگر مرد از جوایز سینمایی گلدن گلوبال در کشور مالزی شد.

به گزارش ایسنا، فیلم «سدمعبر» که در شش شاخه از دومین جشنواره‌ی «گلدن گلوبال» مالزی نامزد کسب جایزه بود و در نهایت جایزه بهترین بازیگر مرد را برای حامد بهداد به ارمغان آورد.

این اثر به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار که پخش بین‌المللی آن را محمد اطبایی برعهده دارد در ۶ بخش بهترین کارگردانی (محسن قرایی)، بهترین فیلمنامه (سعید روستایی)، بهترین فیلم (بهمن کامیار) بهترین بازیگر نقش اول مرد (حامد بهداد)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (گیتی قاسمی) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (نادر فلاح) کاندید دریافت جایزه از این رویداد سینمایی بود.

«سد معبر» پیش از این جایزه بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» کره جنوبی را نیز به دست آورده بود.

در فیلم سینمایی «سد معبر» حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری و نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی و با حضور محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند، همچنین بازیگر خردسال این اثر رونیکا نعمت‌الله است.

این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف‌نظر دارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.