ریوز ستاره اصلی فیلم ابرقهرمانانه شبکه نتفلیکس خواهد بود

4 March 2018 - 09:44

به نقل از Deadline، شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرده که قرار است فیلمی ابرقهرمانانه بسازد و شخصیت اصلی آن نیز کیانو ریوز (Keanu Reeves) است که همه‌ی ما به‌خاطر بازی در فیلم‌هایی همچون ماتریکس و John Wick او را میشناسیم. ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلم‌نامه نویس فیلم نیز تی‌جی فیکسمن (TJ Fixman) خواهد بود. آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joe Russo) همچنین تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم قرار است عدالت را به گونه‌ای نشان دهد که در آن قهرمان فیلم از کسی دستور نمی‌گیرد و خود به کار‌های ابرقهرمانانه‌اش می‌پردازد و اقدام به برقراری عدالت می‌کند، اگر چه این اولین باری نیست که فیلمی در این سبک توسط شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود چرا که قبلا در سریال The Punisher با کشت و کشتار‌های زیادی از جانب قهرمانان روبه‌رو بودیم، اما موضوعی که تفاوت دارد این است که دیگر با فیلمی سینمایی به جای سریالی چند قسمتی روبه‌رو هستیم، ولی محوریت داستان مربوط به همان کسانی است که به صورت پارتیزانی عمل می‌کنند.

ریوز برای بازی در مجموعه فیلم‌های John Wick مشهور شده و شاید دلیل استخدام او توسط نتفلیکس همان بازی موفق او در آن مجموعه بوده باشد. اگر شما از طرفداران فیلم‌های John Wick هستید باید بدانید که قسمت سوم آن فیلم در سال ۲۰۱۹ ساخته خواهد شد.

اگرچه تی‌جی فیکسمن تجربه‌ی چندانی در فیلم‌نامه نویسی در زمینه‌ی فیلم و سریال ندارد ولی تجربه‌ی گسترده‌ای در عرصه‌ی نویسندگی برای بازی‌های رایانه‌ای دارد که می‌توان به مشهور‌ترین آن‌ها یعنی مجموعه Ratchet & Clank اشاره کرد که برای کنسول پلی استیشن ساخته شده است.

ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa) به‌خاطر کارگردانی فیلم Dope توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و همچنین برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Black Hole که اقتباسی از رمان مصور چارلز بورن (Charles Burn) است، معرفی شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.