تاریخ دقیق انتشار انیمه فوتبالیست‌ها مشخص شد

4 March 2018 - 09:25

روز جمعه وبسایت رسمی انیمه‌ی Captain Tsubasa (فوتبالیست‌ها) تاریخ انتشار این انیمه را مشخص کرد. قرار شده که مجموعه فوتبالیست‌ها از دوم ماه آوریل از شبکه‌ی توکیو پخش شود و در نهم آوریل نیز از شبکه‌ی BS Japan پخش خواهد شد. همچنین شبکه‌های تلویزیونی اساکا، آیچی، ستوچی، هوکایدو و TVQ Broadcasting Kyushu نیز به پخش این انیمه خواهند پرداخت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو Viz Media ناشر انیمه خواهد بود و این انیمه را به صورت دیجیتالی پخش و همچنین به صورت الکترونیکی به فروش خواهد رساند و قسمت فروش تجاری در آمریکا شمالی و جنوبی را نیز برعهده دارد.

توشییوکی کاتو (Toshiyuki Kato) کارگردانی این انیمه و آتسوهیرو تومیوکا (Atsuhiro Tomioka) نیز فیلم‌نامه نویسی انیمه را برعهده دارد. هاجیمه واتانابه (Hajime Watanabe) طراح شخصیت‌ها و رییس بخش انیمه است و هایاتو ماتسو (Hayato Matsuo) نیز به ساخت موسیقی این انیمه پرداخته است.

گروه The Johnny’s West، موسیقی اول انیمه را ساخته‌ است.

این انیمه داستان مانگای یویچی تاکاهاشی را روایت خواهد کرد که در سال‌های ۱۹۸۱ الی ۱۹۸۸ منتشر شده بود. ماجرای این مانگا درباره‌ی پسری یازده ساله به نام سوباسا ازارا است که عاشق فوتبال است و استعداد شگرف او در فوتبال توسط مربیش روبرتو کشف می‌شود. سوباسا با مربیش راهی برزیل می‌شود تا تمرین کند و بتواند راهی جام جهانی شود.

منبع: Animenetworknews

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.