اکران مردمی فیلم آینه بغل با حضور عوامل و بازیگران فیلم

4 March 2018 - 16:33

آینه بغل فیلمی است به کارگردانی منوچهر هادی که این روزها بسیار پرکار است و  هم مشغول ساختن فیلم‌های سینمایی و هم ساخت سریال های پر مخاطب است. برای جزییات بیش‌تر و مشاهده‌ی تصاویر اختصاصی این مراسم، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سریال عاشقانه که به تازگی به پایان رسیده است در سینمای خانگی پخش می‌شد و بازیگران مشهوری مانند مهناز افشار، محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی و بهاره کیان‌افشار در آن حضور داشتند. پس از “عاشقانه”، فیلم «آینه بغل» منوچهر هادی، به یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمایی تبدیل شده است که تا امروز که دیگر در روزهای پایانی اکران در آخرین روزهای سال ۹۶ هستیم با فروش ۱۹ میلیارد تومان در صدر جدول فروش فیلم‌ها قرار دارد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است.

این فیلم به تهیه‌کنندگی منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی و با نویسندگی بابک کایدان ساخته شده است که محصول سال ۱۳۹۶ است و هنرمندانی نظیر محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، مه‌ لقا باقری، بهاره رهنما، سیامک صفری و غلامرضا نیکخواه در آن ایفای نقش کرده‌اند و اولین سکانس فیلم، با موزیک ویدیو امیرعباس گلاب به نام ” بانوجان” آغاز می‌شود.

دراین روزهای پایانی اکران، در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۶ در پردیس آزادی در دو سانس ۱۹ و ۲۱ با حضور عوامل فیلم از جمله منوچهر هادی و همسر خود یکتا ناصر، جواد عزتی به همراه همسر خود مه لقا باقری، امیر حسین رستمی و نازنین بیاتی برگزار شد.

عکس ها از: مهتاب جعفری، کتایون علاقه بندی

 

برای دیدن عکس های بیشتر به اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.