سریال «شهرزاد» در فصل سوم به پایان می‌رسد| فصل چهارمی در کار نیست

4 March 2018 - 13:45

پرویز فلاحى‌پور با اعلام پایان تصویربردارى فصل سوم شهرزاد، ساخت شهرزاد ۴ را رد کرد.

پرویز فلاحى‌پور بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره به پایان تصویربردارى فصل سوم سریال «شهرزاد» در گفتگو با خبرنگار فرهنگى باشگاه خبرنگاران پویا، گفت:

تصویربردارى این سریال به پایان رسیده و استقبال مردم هم از سرى جدید شهرزاد حداقل در اطراف من مثبت و خوب بوده است، امیدوارم که فصل سوم شهرزاد مخاطبان این سریال را راضى کنید.

این بازیگر در پاسخ به این‌که آیا امکان ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد وجود دارد یا خیر، بیان کرد:

به نظرم این اتفاق رخ نمى‌دهد و سریال «شهرزاد» در فصل سوم براى همیشه به پایان رسیده است. اگر سرى چهارم شهرزاد ساخته شود، مطمئنا ترکیب بازیگران این سریال به دلیل خط داستانى تازه آن تغییر پیدا خواهد کرد، هرچند که اعتقاد دارم شهرزاد جدیدى در کار نخواهد بود.

بازیگر سریال «شب دهم» در ارتباط با کاهش استقبال مخاطبان از فصل دوم و سوم سریال شهرزاد، گفت:

«شهرزاد ١» تنها یک قصه داشت و  آن تک داستان در آخر به پایان رسید، ولى فصل دوم شهرزاد چند داستان موازى را کنار یکدیگر روایت کرد و عدم رسیدن این چند داستان به خط پایانى موجب شد، فصل دوم شهرزاد هم مانند فصل یک مورد توجه قرار نگیرد. اما در ارتباط با فصل سوم این سریال هم باید اعلام کنم که پس از پایان سرى جدید شهرزاد منتقدان و اصحاب رسانه مى‌توانند نظرات و تحلیل‌هاى خودشان را از دیدن سه فصل شهرزاد مطرح کنند، آن زمان به راحتى درباره سریال مى‌توانیم با رسانه‌ها گفتگو کنیم.

فلاحى پور در پاسخ به این‌که چرا سریال‌هاى تلویزیون مانند گذشته مورد توجه مخاطبان قرار نمى‌گیرد، اظهار کرد:

صداوسیما سریال‌هاى خیابان خلوت کن زیادى را مانند «شب دهم» تولید کرده است و هر زمان که تلویزیون جدى به سریال سازى ورود کرده، آثار درخشان و خوبى را ساخته و روى آنتن فرستاده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که صداوسیما از کارگردان‌هاى جوان حمایت مى‌کنند و بیشتر تمایل دارند که با کارگردان نسل جدید همکارى کنند که خیلى هم خوب است؛ اما صداوسیما با مشکلات مالى زیادى هم دست و پنجه نرم مى‌کند، همین مسئله شاید سبب شده که سریال‌هاى تلویزیون دیده نشود. به هر جهت تلویزیون همواره قادر است که سریال‌هاى خوبى بسازد، ولى مشکلات و موانع آن‌ها را هم باید درنظر بگیریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.