زمان انتشار فیلم Rampage تغییر کرد

تاریخ انتشار فیلم Rampage «رمپیج» که قرار است تا در آینده منتشر شود و دواین جانسون (Dwayne Johnson) قرار است تا در آن ایفای نقش کند، به یک هفته جلوتر انتقال یافت و بدین ترتیب از تاریخ ۲۰ آوریل به ۱۳ آوریل منتقل شد. احتمال می‌رود که این تغییر به دلیل تغییر زمان انتشار فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» باشد که از تاریخ ۲۷ آوریل به ۴ می منتقل شده است. تاریخ جدیدی که برای انتشار فیلم Rampage تعیین شده است، این فیلم را در برابر فیلم‌هایی چون Overboard «به دریا»، فیلم Truth or Dare «جرات یا حقیقت» مربوط به کمپانی بلوم هاوس (Blumhouse)، فیلم Sgt. Stubby: An American Hero «سرباز استابی: یک قهرمان آمریکایی»، The Miracle Season «فصل معجزه» و The Rider «سوارکار»، قرار می‌دهد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید

از بازیگران فیلم Rampage نیز می‌شود به افراد زیادی اشاره کرد؛ از جمله بازیگر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، یعنی دواین جانسون، بازیگر فیلم Moonlight «مهتاب» و نامزد دریافت جایزه اسکار، یعنی نائومی هریس (Naomie Harris)، بازیگر سریال Billions «میلیاردها»، یعنی مالین اکرمان (Malin Akerman)، بازیگر سریال Girls «دختران»، یعنی جیک لیسی (Jake Lacy)، بازیگر سریال True Blood «خون حقیقی»، یعنی جو منگنیلو (Joe Manganiello)، و بازیگر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک»، یعنی جفری دین مورگان (Jeffery Dean Morgan). همچنین بازیگران دیگری از قبیل پی. جی. برن (P. J. Byrne)، مارلی شلتن (Marley Shelton)، بران هیل (Breanne Hill)، جک کواید (Jack Quaid) و مت جرالد (Matt Gerald) نیز در این فیلم حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم درباره‌ی یک اولاتولوژیست به نام دیویس اوکی (Davis Okoye) با بازی دواین جانسون است که از مردم فاصله گرفته است و یک پیوند محرمانه با جورج برقرار می‌کند؛ جورج یک گوریل نقره‌ای رنگ فوق‌العاده باهوش است که از کودکی مراقب او بوده است؛ ولی این میمون باشخصیت و دوست داشتنی، به دلیل یک آزمایش ژنتیکی تبهکارانه رفته رفته تبدیل به یک هیولای خشمگین و بزرگ می‌شود. اما این ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و پس از آن به زودی متوجه می‌شویم که اوضاع از این شرایط بدتر است و موجودات جهش‌یافته‌ی دیگری نیز در اطراف آنان حضور دارند. این هیولاهای جهش‌یافته درحال حرکت و هجوم به سمت آمریکای شمالی هستند و هرچیزی که جلوی راهشان باشد را نابود می‌کنند؛ در این حین اوکی نیز با یک مهندس ژنتیک با سطح علمی پایین متحد می‌شود تا بتوانند یک پادزهر برای این موجودات بسازند. آن‌ها وارد جنگ بزرگی می‌شوند تا نه تنها از وقوع یک فاجعه‌ی جهانی جلوگیری کنند، بلکه اوکی نیز در این جنگ درحال تلاش است تا موجود ترسناکی که زمانی دوست او بوده است را نجات دهد.

تولید کنندگان اجرایی این پروژه نیز شامل افرادی مانند مارکوس ویسکیدی (Marcus Viscidi)، دواین جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و جف فیرسون (Jeff Fierson)، می‌شوند و وندی جیکوبسون (Wendy Jacobson) نیز دستیار تهیه‌کننده‌ی این پروژه است. فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط رایان انگل (Ryan Engle) و آدام ستیکیل (Adam Sztykiel) نوشته شده است و داستان این فیلم نیز توسط رایان انگل نوشته شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.