انتقاد مهناز افشار از شایعه‌سازی درباره «دستمزد میلیاردی»

6 March 2018 - 15:15

مهناز افشار که در روزهای اخیر به دلیل اعلام ممنوعیت انتشار تصویرش در سریال «گلشیفته» و شایعه دستمزدش در این سریال شبکه نمایش خانگی خبرساز شده است، با انتشار یک فایل صوتی این خبر را تکذیب کرد و از انتشار دهندگان شایعات خواست سند ارائه کنند.

این بازیگر سینما در واکنش به این شایعه که برای بازی در «گلشیفته» دستمزد میلیاردی گرفته است، به اخبار منفی که طی سال‌های اخیر درباره او منتشر شده اشاره کرد و گفت:

«مهریه اعلام می‌کنید بدون سند، دستمزد یک میلیاردی اعلام می‌کنید بدون سند، ماجرای شیرخشک را اعلام می‌کنید بدون سند. خدا را شکر به جایی رسیدیم که مردم حمایت می‌کنند و هر حرفی را بدون سند و مدرک باور نمی‌کنند.»

او همچنین در این فایل صوتی که در کانال تلگرامش منتشر شده، خواستار ارئه سند برای اخبار شد:

«این بازی و کاری که می‌کنید مرا خسته نمی‌کند بلکه مرا برای ایستادن در سرزمینم و زدن حرف‌هایم و احقاق حق مصمم تر می‌کند. می‌دانم چه کاری درست و چه کاری غلط، حتی به اشتباهاتی که کردم نیز آگاهم. این کارها را نکنید و اگر حرفی می‌زنید برای آن سند ارائه کنید.»

افشار هفته گذشته اعلام کرد به دلیل حمایت از «دختران خیابان انقلاب» انتشار تصویرش در تبلیغات محیطی سریال «گلشیفته» ممنوع شده است. این اعلام او با انتقادهایی روبه‌رو شد و او روز بعد توضیح داد با پیگیری تهیه‌کننده سریال مشکل حل شده است.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.