ساخت فیلم جدید Terminator این تابستان آغاز خواهد شد

7 March 2018 - 22:00

درست در سومین سال پس از فیلم نابودگر: جنسیس (Terminator: Genisys)، آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzegger) اعلام کرده که فیلم بعدی نابودگر در این تابستان آغاز خواهد شد. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

آرنولد در مصاحبه‌ای گفت:

ما ساخت نابودگر۶ را ششم ژوئن آغاز و تا اواسط اکتبر ادامه خواهیم داد. بنابراین من هم در آن خواهم بود و منتظر برگشتم به مدل T-800 هستم. با کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) و نظارت کلی جیمز کامرون (James Cameron) این پروژه‌ای عالی خواهد شد.

همانطور که شوارتزنگر گفت، کارگردان ددپول (Deadpool) یعنی تیم میلر کارگردانی این فیلم را هم برعهده خواهد داشت. فیلمی که گویا هم آغازگر یک سه‌گانه جدید و هم ادامه‌ای بر داستان نابودگر۲ است و نابودگرهای بعد از آن را به کلی نادیده می‌گیرد. این فیلم در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۸ اکران خواهد شد.

کامرون که حق ساخت نابودگر را در سال ۲۰۱۹ دوباره به دست خواهد آورد نظارت بر ساخت سری را برعهده خواهد گرفت. این فیلمساز در گذشته حق پخش فیلم را به قیمت ۱ میلیون دلار به تهیه کننده Gale Anne Hurd فروخت، به این شرط که اجازه کارگردانی اولین فیلم از این سری را  با بازی شوارتزنگر داشته باشد. فیلم ۷۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و فیلم دوم که حتی بهتر از آن هم عمل کرد فروشی ۵۲۰ میلیون دلاری داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.