تریلر فیلم Mary Poppins Returns منتشر شد

کمپانی والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures)، در طی پخش برنامه‌ی تلوزیونی اسکار، اولین تریلر مربوط به فیلم Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» را منتشر کرد. این فیلم دنباله‌ی فیلم Mary Poppins «مری پاپینز» است که در سال ۱۹۶۴ منتشر شد؛ همچنین بازیگر اصلی این فیلم نیز امیلی بلانت (Emily Blunt) است و این فیلم قرار است تا در ایام تعطیلات کریسمس در سینماها منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای این فیلم را تماشا کنید؛ پس همچنان با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم Mary Poppins Returns بازیگران زیادی ایفای نقش می‌کنند؛ از این بازیگران می‌شود به افراد مختلفی اشاره کرد، از جمله امیلی بلانت، که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون The Girl on the Train «دختری در قطار» و Into the Woods «به سوی جنگل» را دارد، لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) که تاکنون موفق به کسب جایزه امی و گرمی نیز شده است و سابقه بازی در فیلم‌هایی چون Hamilton «همیلتون» و Moana «موآنا» را در کارنامه‌ی خودش دارد، بن ویشاو (Ben Whishaw) که سابقه بازی در فیلم Spectre «اسپکتر» را نیز دارد، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) که سابقه ایفای نقش در فیلم Hugo «هیوگو» را نیز داشته است، جولی والترز (Julie Walters) که در فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» نیز ایفای نقش کرده است، کلین فرث (Colin Firth) که در فیلم The King’s Speech «سخنرانی پادشاه» نیز ایفای نقش کرده است، و در نهایت مریل استریپ (Meryl Streep) که در فیلم Florence Foster Jenkins «فلورانس فاستر جنکینس» به خوبی ایفای نقش کرد و خوش درخشید. به‌علاوه بازیگرانی که نام آن‌ها را ذکر کردیم، در نسخه‌ی اصلی این فیلم دیک ون دایک (Dick Van Dyke)، نقش آقای داوس جونیور (Dawes Jr.) را ایفا می‌کرد که اکنون توسط فرث ایفا می‌شود و آنجلا لنزبری (Angela Lansbury) نیز قرار است تا نقش شخصیت خانم بادکنکی (Balloon Lady) را ایفا کند که مربوط به کتاب کودکان پی. ال. ترورس (P. L. Travers) است.

این فیلم توسط راب مارشال کارگردانی می‌شود؛ او نیز تا کنون نامزد جایزه اسکار شده است و همچنین موفق به کسب جایزه‌ی امی و جایزه‌ی انجمن کارگردانان آمریکا شده است. همچنین در این فیلم سه بازیگر خردسال پیکسی دیویس (Pixie Davies)، ناتانیل صالح (Nathanael Saleh) و جویل دیوسون (Joel Dawson) نیز قرار است تا نقش‌آفرینی کنند.

داستان این فیلم مانند رمان اصلی این اثر، در دوران افسردگی دهه‌ی ۱۹۳۰ شهر لندن اتفاق می‌افتد؛ فیلم Mary Poppins Returns برگرفته از هفت کتاب نوشته شده توسط پی. ال. ترورس نوشته شده است. در این فیلم مایکل (Michael) با بازی بن ویشاو و جین (Jane) با بازی امیلی مورتیمر، اکنون رشد کرده‌اند و مایکل و سه کودک او و همچنین صاحب‌خانه‌ی او و الن (Ellen) با بازی جولی والترز، در خانه خیابان درخت گیلاس (Cherry Tree Lane) زندگی می‌کنند. بعد از آنکه مایکل یک شکست شخصی را تجربه می‌کند، مری پاپینز با بازی امیلی بلانت، که یک پرستار کودک مرموز است، دوباره وارد زندگی خانواده آن‌ها می‌شود و به کمک جک (Jack) با بازی مانوئل میراندا، که فرد خوش‌بینی است و مسئول روشن کردن چراغ‌های خیابان است، از مهارت‌های جادویی خودش استفاده می‌کند تا به خانواده آن‌ها کمک کند که بتوانند شادی و پویایی از دست رفته از زندگی‌شان را دوباره به دست آورند. در این فیلم کودکان همچنین با یک سری شخصیت‌های جالب و غافلگیر کننده نیز آشنا می‌شوند؛ از جمله عموزاده‌ی غیر عادی پاپینز، یعنی تاپسی (Topsy) با بازی مریل استریپ.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.