پوستر جدیدی برای فصل ۲ سریال Legion منتشر شد

شبکه‌ی اف‌ایکس (FX) اخیرا پوستر جدیدی برای فصل دوم سریال Legion «لژیون» منتشر کرده است؛ این سریال که با تحسین زیادی از سوی منتقدان مواجه شد، در سبک درام است و همچنین مربوط به استودیو مارول (Marvel) است. در ادامه پوستر منتشر شده برای سریال Legion را برای شما قرار می‌دهیم، پس با سینما گیمفا همراه باشید.

در ماه مارس سال گذشته، شبکه‌ی FX اعلام کرد که فصل دوم سریال Legion که به سازندگی کارگردان سریال Fargo «فارگو»، یعنی نوآ هاولی (Noah Hawley) است، قرار است تا در سال ۲۰۱۸ پخش شود؛ تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال به این دلیل بود که وقتی فصل اول این سریال درام به نمایش گذاشته شد، این سریال تبدیل به یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های درام تلوزیونی شد.

داستان این سریال برپایه کتاب مصور Legion روایت شده است؛ این کتاب که مربوط به کمپانی مارول است، به نویسندگی کریس کلیرمونت (Chris Claremont) و بیل سینکیویچ (Bill Sienkiewicz) است و داستان دیوید هالر (David Haller) با بازی دن استیونز (Dan Stevens) را دنبال می‌کند. دیوید هالر کسی است که در کودکی به بیماری اسکیزوفرنی دچار شده است، ولی دیوید در میابد که او ممکن است یکی از قدرتمندترین جهش‌یافته‌ها باشد. به کمک یک تیم از متخصصان، دیوید موفق می‌شود تا توانایی‌های خودش را مهار کند و او متوجه می‌شود که ممکن است توسط یک انگل خطرناک، تسخیر شده باشد. اکنون دیوید تنها کسی است که بر سر راه آماهل فاروق (Amahl Farouk) با بازی نوید نگهبان (Navid Negahban) قرار دارد و مانع از رسیدن او به قدرت بی‌نهایت و پایان جهان می‌شود.

نوآ هاولی، به همراه جان کامرون (John Cameron)، لارن شالر دانر (Lauren Shuler Donner)، سیمون کین‌برگ (Simon Kinberg)، جف لوب (Jeph Loeb) و جیم کوری (Jim Chory)، تولید‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. این اثر جدیدترین پروژه‌ای است که هاولی و کامرون درحال همکاری با هم هستند؛ این دو نفر در گذشته نیز سریال Fargo را تولید کرده‌اند که موفق به کسب جایزه‌ی امی و گلدن گلوب شد. سریال Legion توسط شبکه‌ی FX و همچنین تلوزیون مارول ساخته شده است و شبکه‌ی FX تولید فیزیکی این سریال را در دست دارد.

فصل دوم این سریال قرار است تا از روز سه‌شنبه، ۳ آوریل سال ۲۰۱۸ از شبکه‌ی FX پخش شود.

در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.