نمره‌های سریال مرده متحرک به کمترین حد خود رسید

8 March 2018 - 23:00

قسمت آخر (قسمت ۱۰ از فصل ۸) سریال مرده متحرک (The Walking Dead) نمره‌ ۲٫۹ را از تماشاگران خود دریافت کرد. این کمترین نمره‌ای‌ست که سریال از فصل اول خود که سال ۲۰۱۰ پخش شد تا کنون به دست آورد. آخرین باری که قسمتی از این سریال نمره کمتر از ۳٫۰ بدست آورد در قسمت ۵ از فصل اول سریال بود که نمره‌ای برابر ۲٫۸ دریافت کرد. آخرین باری که سریال بازدیدی کمتر از ۷ میلیون داشت قسمت ۱۲ فصل ۲ با عددی برابر ۶٫۹ بود. برای خواندن ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید…

این قسمت از سریال نسبت به اولین قسمت بعد از میان فصل (قسمت ۹) در هر دو آمار، کاهشی ۲۰ درصدی داشت. این بیشترین شیب منفی‌ایست که این سریال میان قسمت ۹ و ۱۰ خود تجربه کرده. اولین قسمت نیم فصل دوم فصل هشتم سریال کمترین نمره را در میان اولین قسمت‌های نیم فصل دوم با عدد ۳٫۶ (توسط ‌تماشاگران) بدست آورده.

قسمت اول فصل هشت سریال که البته ۱۰۰امین قسمت آن بود هم کمترین نمره را از فصل سه تا کنون و آخرین قسمت نیم فصل اول فصل هشتم هم کمترین نمره را از فصل دو تاکنون داشت. با این وجود سریال مرده متحرک هنوز هم بهترین و پربازدیدترین برنامه شبانه تلویزیون با اختلاف می‌باشد و رقابت تنگاتنگی با برنامه اسکار پخش شده از شبکه ABC داشت که البته آن هم نمرات پایینی بدست آورد.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.