جیمز گان درباره‌‌ی اطلاعات فاش شده از Guardians of the Galaxy Vol. 2 توضیح می‌دهد

27 August 2016 - 19:00

با وجود اینترنت تقربیاً غیرممکن است که قبل اکران فیلم اطلاعات مهمی از آن درز پیدا نکند. با وجود اینترنت اطلاعات صحیح و هم اطلاعات گمراه‌کننده به سرعت و غیرقابل کنترل پخش می‌شوند و حتی واقعیت را نیز تحریف می‌کنند. امنیت Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» نیز از دیگر فیلم‌ها بیشتر نیست و طرفداران با تشنگی منتظر انتشار تریلر و اطلاعاتی از این دنباله‌ هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در هفته‌ی گذشته فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قربانی دیگری برای فاش شدن اطلاعاتی از داستان و شخصیت‌ها شد. یک پست در سایت ۴chan منشر شد که حاوی اطلاعات زیادی درباره‌ی فیلم بود و به نظر می‌رسد که بعضی از این اطلاعات درست باشند، ولی بعضی دیگر هنوز تایید نشده‌اند. نویسنده و کارگردان فیلم، جیمز گان (James Gunn)، با دانش اینکه به چه اندازه اطلاعات سریع در اینترنت پخش می‌شوند تصمیم گرفت تا واقعیت را با طرفداران در میان بگذارد و به طور مستقیم یا غیرمستقیم بعضی اطلاعات فاش شده در سایت ۴chan تایید کرد.

یکی از این اطلاعات مربوط به گروت (Groot) با صداگذاری وین دیزل (Vin Diesel) است که به صورت یک بچه در فیلم حضور خواهد داشت. موضوع دیگر مربوط به منتیس (Mantis) با بازی پام کلمنتیف (Pom Klementieff) است که به گفته‌ی ۴chan عضو جدید تیم خواهد بود. جیمز گان این موضوع را تایید نکرد؛ اما تاکید داشت که منتیس در فیلم حضور دارد.

guardians-galaxy-2-monster-concept-art

جیمز گان به حضور سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در فیلم اشاره کرد، ولی درباره‌ی نقش او حرفی نزد.  بر اساس گفته‌های سایت ۴chan سیلوستر استالونه نقش یک گونه بیگانه به نام The Ancients را خواهد داشت. جیمز گان درباره‌ی نبولا (Nebula) با بازی کارن گیلان (Karen Gillan) و یاندو (Yondu) با بازی مایکل روکر (Michael Rooker) که سایت ۴chan اعتقاد دارد جزئی از از نگهبانان می‌شوند؛ تنها به این نکته اشاره کرد که نقش مهمی در فیلم خواهند داشت.

شخصیت جدید اگو (Ego) با بازی کرت راسل (Kurt Russell) به گفته‌ی ۴chan یکی از شخصیت منفی فیلم خواهد بود، ولی جیمز گان فقط به این اشاره کرد که او یک موجود باستانی و پدر پیتر کوییل (Peter Quill) است. کان همچنین بیان کرد که نام هیولایی که در مرکز پوستر قرار دارد آبلیسک (Abelisk) است و نسخه‌ی دوم فیلم نگهبانان کهکشان دو ماه پس از اتفاقات نسخه‌ی اول رخ خواهد داد.

نکاتی در سایت ۴chan وجود دارند که جیمز گان به آن‌ها اشاره‌ای نداشت؛ مثل تانوس (Thanos) و سنگ بی نهایت در این نسخه حضور نخواهند داشت، ولی به آن‌ها اشاره می‌شود و پایان نگهبان کهکشان ۲ به طور مستقیم به فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» وصل خواهد بود. احتمال اینکه این اطلاعات درست باشند وجود دارد ولی با توجه با رد ضمنی بسیاری از آن‌ها به وسیله‌ی جیمز گان می‌توان این را نیز گفت که این اطلاعات بدون منبع، معتبر نیستند.

 اگر مایل به دیدن پوستر جدید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» و اشتباه بزرگ آن هستید با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم به خوبى فیلم اول باشه. فیلم اول رو من در کمال نا امیدى و از سر بیکارى دیدم ولى وقتى تموم شد نمى تونستم از ذوق زدگى بیام بیرون.