بازیگری جدید به فصل سوم سریال Stranger Things پیوست

9 March 2018 - 12:01

در سال ۲۰۱۶ سریال Stranger Things عرضه شد و توانست موفقیت چشم‌گیری را از آن خود کند و همین موضوع باعث شد که فصل دوم این سریال فورا ساخته شود و با همان کیفیت و صلابت فصل اول نظر طرفداران را به خود جلب کند. حال قرار است فصل سوم این سریال ساخته شود و بازیگری جدید به لیست آن اضافه شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌برداری فصل سوم این سریال از بهار آغاز خواهد شد و به نظر نمی‌رسد تا قبل از سال ۲۰۱۹ شبکه‌ی نتفلیکس این سریال را پخش کند، اگرچه بازیگران فصل‌های قبلی در این فصل نیز حضور دارند اما تیم سازنده برای این که این فصل نیز تازگی خاص خود را داشته باشد بازیگران جدیدی را به لیست بلند پایه خود اضافه کرده است.

با توجه به شنیده‌ها از گوشه و کنار برادران دافر (Duffer) در جست‌ و جوی سه بازیگر جدید هستند که به فصل سوم سریال بپیوند و به نقل از نتفلیکس مایا ثورمن هاوک (Maya Thurman Hawke) حضورش در این سریال قطعی شده و قرار است در یکی از نقش‌های اصلی سریال نقش‌آفرینی کند. مایا ثورمن هاوک دختر اتن هاوک (Ethan Hawke) و اوما ثورمن (Uma Thurman) است و قرار است در نقش Robin بازی کند، دختری که از شغل خود خسته شده و به دنبال تغییری است تا کمی به زندگی خود هیجان بخشد. بدون شک او این هیجان دلخواهش را در Hawkins و Indiana پیدا خواهد کرد البته شاید کمی بیش از انتظارش با ماجراهای هیجان انگیز روبه‌رو شود. گفته شده که او از رازی پرده‌ برخواهد داشت و همه‌ی ما می‌دانیم که آن منطقه سرشار از چیز‌های مرموز است.

در فصل دوم این سریال پریا فرگوسن (Priah Ferguson) حضور پیدا کرد و توانست نظر طرفداران را به خود جلب کند و هر صحنه‌ای که او حضور داشت عموما صحنه‌ای دلنشین برای مخاطب بود. فرگوسن نقشش در این فصل کلیدی‌تر خواهد شد و باید با جمعی از دوستانش به مبارزه با تهدیدی که امنیت Hawkins را تحت شعاع قرار داده بپردازند و آن منطقه را نجات دهند.

حضور هاوک در این سریال در واقع دومین نقش‌ آفرینی او در صحنه است و اولین حضور او مربوط به سال ۲۰۱۷ و در سریال اقتباسی Little Women است که توسط شبکه‌ی BBC ساخته شده بود و او در نقش Jo March، نقش آفرینی می‌کرد. فرگوسن نیز قبلا در چندین نمایش نقش‌های حاشیه‌ای را برعهده داشته و حضور او در سریال Stranger Things تا اینجای کارنامه‌ی کاری او بزرگ‌ترین نقشش بوده و می‌تواند پلی برای حضور او در فیلم و سریال‌های مطرح دیگر باشد.

سه نقش جدیدی که قرار است در سریال Stranger Things حضور داشته باشند هنوز مشخص نشده که چه کسانی هستند ولی بدون شک با گذر زمان از نام شخصیت‌های که قرار است در فیلم حضور داشته باشند، مطلع خواهیم شد. اگرچه بیشتر نقش‌ها متعلق به بزرگسالان بوده ولی خوب است بدانیم که برادران دافر به دنبال گسترش شخصیت‌های جوان‌تر در سریال هستند به خصوص با توجه این موضوع که گروهی از کودکان، در فصل‌های قبل حضور داشتند و به سرعت در حال بزرگ شدن هستند.

فصل اول و دوم این سریال هم‌اکنون در دسترس است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.