همکاری مجدد الیزابت بنکس و جیمز گان در فیلم جدید ترسناکی

10 March 2018 - 12:24

الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) قراردادی برای بازی در فیلم ترسناک بدون عنوانی امضا کرده که جیمز گان (James Gunn) و کمپانی H Collective آن را می‌سازند و دیوید یارووسکی (David Yarovesky) کارگردانی‌اش را بر عهده دارد. این فیلم که توسط برایان و مارک گان نوشته می‌شود توسط کمپانی H Collective سرمایه‌گذاری کامل شده و در کنار گان و شرکتش، کمپانی Troll Court Entertainment نیز در ساخت آن مشارکت دارد. کمپانی H Collective ساخت این پروژه را نوامبر گذشته اعلام کرد و انتظار می‌رود تولید آن امسال بهار آغاز شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بنکس در حال حاضر سر کار Charlie’s Angels سونی است که کارگردانی و تولید آن را بر عهده دارد. او اخیرا در فیلم Happytime Murders نقش مقابل ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) را بازی کرده و در Pitch Perfect 3 نیز حضور داشته است. او فرنچایز موفق Pitch Perfect را ساخته که نیم میلیارد دلار فروش داشت.

گان که بخاطر ساخت فیلم‌های ترسناک قبل از نویسندگی و کارگردانی فیلم Guardians of Galaxy (نگهبانان کهکشان) شناخته شده، عامل تبدیل شدن این فیلم مارول به یکی از بیاد ماندنی‌ترین فرنچایزهای دنیای مارول است. این فرنچایز به فروش جهانی ۱.۶ میلیارد دلاری دست یافت و گان را یکی از مورد تقاضاترین کارگردان‌های شهر کرد. فیلم‌های ترسناک گان مانند Slither (خزیدن) و Super به محبوبیت فراوانی دست یافتند و بهترین فیلم‌های ژانر خود شناخته شدند. فیلم Slither که آغاز کارگردانی گان و اولین همکاری گان و بنکس بود، در سایت راتن تومیتوز عنوان یکی از ده فیلم‌ برتر ترسناک را دارد.
گان در این باره گفته:

من و الیزابت از همون اول که همو دیدیم و سال ۲۰۰۵ اون برای تست بازیگری فیلم Slither اومد، نقطه دیدگاه‌های مشترکی داشتیم.‌ او از اون زمان به بعد بهترین دوست من بوده و خیلی تلاش کردم تا بتونم دوباره باهاش همکاری داشته باشم‌. او بهترین پارتنر برای یاروو، کمپانی H Collective و خودِ من در این پروژه خاص است.

گان این اشتیاق خود را در رسانه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته است:

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.