تریلر فیلم انیمیشنی The Grinch منتشر شد: مواظب شادی‌هایتان باشید!

13 March 2018 - 21:17

کمپانی‌های یونیورسال پیکچرز و Illumination Entertainment تریلر فیلم The Grinch را منتشر ساختند که می‌توانید در انتهای خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Grinch داستان فرد بد اخلاق و بد بینی است که به دزدی در کریسمس می‌رود و در تعطیلات توسط دختر جوان بخشنده‌ای تغییر می‌کند. این داستان جهانی بامزه، جالب و فوق‌العاده درباره تاثیر کریسمس و قدرت بی‌نظیر خوش‌بینی است. بازیگر نامزد اسکار بندیکت کامبرباچ (Benedict Cumberbatch) که در فیلم‌های The Imitation Game و Doctor Strange نیز درخشیده، صداپیشگی گرینچ را برعهده دارد که به تنهایی در غاری در کوه کرامپت با سگ خود، مکس، زندگی می‌کند. او در جستجو برای غذا تنها مردم روستای Who را می‌بیند. هر سال همسایه‌های آن حوالی آرامش و تنهایی گرینچ را با جشن‌های بزرگ و پر سر و صدایشان بر هم می‌زنند. وقتی روستاییان Who اعلام می‌کنند می‌خواهند امسال جشنی سه برابر بزرگتر به راه بیندازند، گرینچ متوجه می‌شود تنها یک راه برای بدست آوردن سکوت و آرامشش هست: او باید در کریسمس دزدی کند. به همین منظور، او تصمیم می‌گیرد روز عید کریسمس لباس بابا نوئل به تن کند و حتی گوزن شمالی برای سورتمه خود به دام می‌اندازد.

پایین‌تر از روستای Who، سیندی لو هو، دختر جوانی با شادی زیاد برای کریسمس، با گروهی از دوستانش نقشه می‌کشد بابا نوئل را به دام بیندازد و از او بخاطر کمک به مادرش تشکر کند. با از راه رسیدن کریسمس، نقشه خوب او با نقشه شرورانه گرینچ تلاقی پیدا می‌کند. آیا سندی لو به هدفش می‌رسد و بابا نوئل را ملاقات می‌کند؟ آیا گرینچ موفق به ساکت کردن جشن تعطیلات Who برای همیشه می‌شود؟

این فیلم را یارو چنی (Yarrow Cheney) و اسکات موسیر (Scott Mosier) کارگردانی می‌کنند. فیلم The Grinch اقتباسی از کتاب دکتر سویس نوشته‌ی مایکل لوسیور (Michael LeSieur) است. این فیلم توسط کریس ملداندری (Chris Meledandri)، جانت هیلی (Janet Haley) و اسکات موسیر از کمپانی Illumination تولید می‌شود و آدری گیزل (Audrey Geisel) و کریس رناد (Chris Renaud) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

این فیلم انیمیشنی نهم نوامبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.